Yoksa zarar görmemek için az öz insan yeter mi demeliyiz?
2 ay
Yoksa zarar görmemek için az öz insan yeter mi demeliyiz?
Belli bir zaman sonra zaten çekirdek çevreni oluşturuyorsun. Eskisi gbi Mevlana mottosunu bir kenara bırakıp sakinliği ve düzeni yudumluyorsun🙂 az insan çok huzur
Evet öyle ya. Birçok kez tecrübe ettim
Sosyal çevre bence sayıdan çok kaliteyle ilgili 🧡 Az öz insan çoğu zaman ruhuna daha iyi gelir ama tamamen kabuğa çekilmek de yalnızlık duygusunu artırabilir 🌿
İlgi alanlarına uygun ortamlara girmek
Sohbeti sürdürmek için küçük mesajlar atmak
Sınırlarını koruyarak samimi olmak
bunlar dengeyi kurmana yardımcı olur 😊✨
Cevap
6Cevap
Çok insanın olduğu yerde huzur olmaz
Az insan
Çok kalabalık sevmem
burada takıl
Az yeterli bence.. çok çevre zarar veriyor
Az olması daha iyi
Az insan çok huzur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?