25 yaşındayım, herkes evlenmiş ya da sevgili yapmışken ben neden böyle şanssızım, neden kimseyle olmuyor?

25 yaşındayım yaşıtlarımın hepsi ya evli ya da sevgilisi var işleri var her gün tatillerde bakıyorum da benim hiçbir şeyim yok neye elimi atsam olmuyor içimde hiç kötülük bile yok galiba iyi olanlar genelde benim gibi şanssız oluyor demek ki :( evlenmek istiyorum artık fikrimi değiştirdim ama kimsede yok olmuyor

25 yaşındayım, herkes evlenmiş ya da sevgili yapmışken ben neden böyle şanssızım, neden kimseyle olmuyor?
Cevapla