Kadınların kriterleri neden bu kadar yüksek?

Türk kızları neden kendilerini elmas olarak görüyorlar? Kendilerini neden çok güzel ve değerli görüyorlar? Ben buna açıkçası anlam veremiyorum. Türk kadını ile gerçekten evlenip de bir aile kurmayın bence arkadaşlar. Her şeyi geçtim sadece ego ve kibir, herkese üstten bakma durumu olduğu için evlenilmez. Aileleri bunlara fazla yüz vermiş ve mevcut konumlarını unutmuşlar. Her şeyin en iyisine kendilerini layık görüyorlar, kraliçe falan zannediyorlar kendilerini.
Kadınların kriterleri neden bu kadar yüksek?
Cevapla