Arkadaş grubum arayıp sormuyor, beni dışlıyor gibi hissediyorum, sizce ne yapmalıyım?

Biraz uzun olacak ama anlamanız için hem de içimi dökmek istiyorum. İki hafta önce gün grubu buluştu, ben çalıştığım için gidemedim, bunu da ilk gün belirtmiştim. Bir de hediyeleşme olacaktı bayram nedeniyle. Daha önce herkes toplanırsa yapacağız dediler, iki kişiyiz gidemedik o gün.. neyse, benim hediye verecek olduğum arkadaş eli boş kalınca bunlar beni hedef aldı. Neden daha önce dememişim, neden hediyeyi başkasıyla göndermemişim falan. Ya dedim, ben ilk gün yazdım o gün gelemeyeceğimi, çalışıyorum diye. Sabah erken işe başladım ne zaman getirseydim 🙄 Bir arkadaş daha gelmedi, ona kimse bir şey demedi ama 😟 O da benim hediyemi alacaktı ama kimse bunu önemsemedi sırf öteki kız yalnız kalmış falan 😏 Tek dertleri benmişim.. Bu zaten bir senedir böyle gidiyordu yani ben yeni geldim, 2,5 sene oldu tanışalı onlarla, sağ olsunlar hemen aralarına aldılar.. Ben geldikten 8 ay sonra babamı kaybettim :((( Psikolojim iyi değildi o zamanlar gruptan birine ağır laf ettim. Bunlar tabii bana kızdı etti, ben özrümü diledim. Dedim, o zaman iyi değildim dedim. O kız tekrar benimle konuştu ama diğerleri hep soğuk davrandılar. Sanırım o kız benim yanımda iyi davranıyorsa arkadan dolduruyordu onları 🫤 Çünkü hepsi bana karşı soğuk, mesafeli.. Ben de sonra işe başlayınca fazla vaktim olmadı, gidemedim, daha doğrusu onlar beni önemsemeyince ben de uzak durdum, yazdıkça ya geç cevap geliyordu ya da hiç. Benim günümde kimse gelemiyordu nedense, başkalarına koştular.. Ben de iş yerinde başka kızlarla takılmaya başlayınca bunlar iyice beni hedef almış. Onlarla görüşüyorum, bunlara vaktim yok diye..

Dün de o gün gidemeyen arkadaş çalıştığım yere geldi, konuştuk. O da beni haklı buldu çünkü o gün o da gidemedi, kimse ona bir şey demedi. Ben de dedim, zaten sana kimse bir şey diyemez dedim, hem arkadaşlarından hem birinin akrabası.. Ya öyle deme ben lafımı söylüyorum ediyorum, yok dedim sana kimse bir şey demezdi çünkü o iki kişi seni korurdu, beni kimse korumadı dedim. Demek ki ben yalnızmışım …😏 Şimdi iki hafta oldu, kırıldığımı duydukları halde hiçbirinden bir şey gelmedi, ne telefon ne mesaj. Dedim, demek ki bunu beklemişler, istedikleri oldu dedim 😟…

Güncellemeler
2 ay
Bazilarinin işine gelmemiş… benden altı yazsaydım hepiniz uçardınız şimdi mesajlara 🙄…
Arkadaş grubum arayıp sormuyor, beni dışlıyor gibi hissediyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla