Sevgilimi her yerden engelledim, annesi aramıza girdi, sizce geri adım atar mı?

Daha önce de bir soru sormuştum ama çözülmüştü bazı olaylar sevgilimle 9 aydır aynı evde yaşıyorduk ben onun yanına İzmir'den İstanbul'a gittim ve gerçekten çok iyi anlaşıyorduk çok iyiydik 1 gün ayrı kalmadık ayrı yatmadık sonra 4 ay sonra annesi geldi yanımıza ve ufak tartışmalarımıza dahil oluyordu hep üçüncü kişi giriyordu ben biraz yalnız hissetmeye başlamıştım ama aramızda çözülmeyecek hiçbir şey yoktu sonra bir gün içimde birikti onun orada ailesi arkadaşları devam ettiği normal hayatı varken benim kimsem yoktu ailemi de özlüyordum ve bir gün bir olaya patladım annesi de dahildi yine sonra ben gitme kararı aldım biz sabaha kadar sarılıp ağladık kopmak istemedik ben de kafamı toparlayıp gelirim belki dedim geleceğim belliydi sonra biz hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam ettik ama ondan bir çaba ya da gel duyamıyordum ben de bir gün bu şekilde kafa toparlayamam net bir şey düşününce bana yaz sanırım gelmemi akıldan çıkardın dedim sonra annesi bana yazmaya başladı ben ise ondan bir çaba özür bekliyordum sonra bana çok alakasız bir şekilde annem iki kişinin sorumluluğunu alamıyormuş temizlik de yapmıyormuşuz gibisinden uzun bir yazı yazmış ben hep annesine evde yardım ediyorum ve normalde bu arada anneci değil annesine çok kez karşı geldi benim için ben şok oldum tüm içimi döktüm kızdım annesine de laf ettim sonra seni çok seviyorum beni bekle senin için geleceğim yazmış ben de engelledim her yerden sinirle Sizce bir adım atar mı aslında birkaç gün döndüğümde tekrar gidersem bu üzüntüyü yaşamak istemediğini söylüyordu ben de neden tekrar gideyim ikimiz de bu kadar acı çektik dedim çünkü günlerdir ikimiz de ağladık geldiğimden beri Ama inanıyorum ki annesi onu çok doldurmuştur

Sevgilimi her yerden engelledim, annesi aramıza girdi, sizce geri adım atar mı?
Cevapla