Annem arkamdan aglayip duruyor, biktim artik, yaptigi igrencliklerden sonra onu af mi ediyim?

Annemle aramin bozulmasi gecen yil bu zamanlarda sevgili yapmamla basladi, kizi cok kiskandi, kizin arkasindan kotu cumleler kurdu, tanismaya yanasmadi, ve kiz da bikti ayrildik sonunda. O gunden sonra annemi asla sevmedim, benim icin onemsiz ve degersiz biri artik, kendi evimi ayirdim, yaptigim maddi destegi kestim, bir insani sildim mi cok net silerim. Neyse annem bana, seni ozledim, seni ozluyorum, bemi affet gibi garip garip. mesajlar atiyor. Affetmemi istiyor. Aci cekiyormus. Aslinda varya daha cok aci cekmesk gerekiyor. Sevdigim kizla arama girdi cunku. Neyse siz ne dusunuyorsunuz?

Annem arkamdan aglayip duruyor, biktim artik, yaptigi igrencliklerden sonra onu af mi ediyim?
Cevapla