Arkadaşlar memurluk mu ticaret mi, annem neden sadece memur olmamızı istiyor?

Arkadaşlar sizce memurluk mu iyidir yoksa ticaret yapıp zengin olmak mı arkadaşlar annem bizim sadece memur olmamızı istiyor başka bir şey istemem diyor ama hangi memur zengin hangi memur ev araba alıyor arkadaşlar annem bunu anlamıyor ve herkes zenginliğe bakıyor ben annemi anlamıyorum kardeşlerim de karşı çıkıyor ama annem anlamıyor bizim hiç malımız mülkümüz yok evimiz bir araba bile almamıza izin vermiyor annem ve babam diğer kardeşlerim kızıyor ama annem anlamıyor sadece diyor ki memur olun yeter belli bir maaşınız olsun yeterli kirada oturun acaba diyorum ki annem bizi sevmiyor mu çünkü başka anneler evlatları için mal mülk her şeyi yapmaya çalışıyor annem de istemiyor acaba psikolojisi mi bozuk ben bir türlü anlamıyorum arkadaşlar ne yapmalıyız bu konuda yardım edin lütfen?
Güncellemeler
2 ay
Arkadaşlar annem sanki bizim ilerlememizi istemiyo
Arkadaşlar memurluk mu ticaret mi, annem neden sadece memur olmamızı istiyor?
Cevapla