Arkadaşlar sizce memurluk mu iyidir yoksa ticaret yapıp zengin olmak mı arkadaşlar annem bizim sadece memur olmamızı istiyor başka bir şey istemem diyor ama hangi memur zengin hangi memur ev araba alıyor arkadaşlar annem bunu anlamıyor ve herkes zenginliğe bakıyor ben annemi anlamıyorum kardeşlerim de karşı çıkıyor ama annem anlamıyor bizim hiç malımız mülkümüz yok evimiz bir araba bile almamıza izin vermiyor annem ve babam diğer kardeşlerim kızıyor ama annem anlamıyor sadece diyor ki memur olun yeter belli bir maaşınız olsun yeterli kirada oturun acaba diyorum ki annem bizi sevmiyor mu çünkü başka anneler evlatları için mal mülk her şeyi yapmaya çalışıyor annem de istemiyor acaba psikolojisi mi bozuk ben bir türlü anlamıyorum arkadaşlar ne yapmalıyız bu konuda yardım edin lütfen?
Güncellemeler
2 ay
Arkadaşlar annem sanki bizim ilerlememizi istemiyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer