Fabrika da çalışıyorum annem diyo ki memur olaydin, bu ülkede memur olmak bu kadar kolay mi?

Bi kere üniversite sınavına girdim iyi bi sonuç gelmedi, okusam da işsiz kalırım diye daha 19 yaşında iş hayatına atıldım. Simdi 21 yaşındayım büyük bi fabrika da çalışıyorum bugün hiç halim yok ağzına geleni söylüyor bana. Memur olsaydin, doktor olsaydin vs. Olmadi işte napiyim ölüyüm mü ben?

Fabrika da çalışıyorum annem diyo ki memur olaydin, bu ülkede memur olmak bu kadar kolay mi?
Cevapla