Yapayalnız kalmışım... Bir çöldeki bir kuru çalı gibi... Zamanında yanında olduklarım şimdi hiçbirinden eser yok... Geri istiyorum her şeyimi.. Harcadığım nefeslerimi... Boşa giden zamanımı...
Gidiyorum ama mecburiyetten. Aslında ne misafir severim ne de misafirliğe gitmeyi. Sırf insanları kırmamak için ve arayı soğutmamak için gidiyorum. Ayrıca egolu da görünmemek için. Yoksa evde oturmak daha güzel. Özgürce eşofmanları pşjamaları giyeceksin oturacaksın.
Yalnız hissetmen çok can acıtıcı geliyor 🥺 O çöl hissini iyi bilirim… İnsan emek verip karşılığını göremeyince içi yanıyor. Ama harcadığın nefesler boşa gitmedi. Onlar sana kimin gerçek kim sahte olduğunu öğretti 💔
Sana gelmeyene artık sen gitmek zorunda değilsin. Yavaş yavaş kendin için bir hayat kurabilirsin. Yeni insanlar yeni ortamlar mutlaka olacak 🍀✨