Otobüse binerken adamın biri buyur dedi, ben de siz geçin dedim, sonra kızar gibi geç abla geç dedi neden hitap şekli değişmiyor
2 ay
Otobüse binerken adamın biri buyur dedi, ben de siz geçin dedim, sonra kızar gibi geç abla geç dedi neden hitap şekli değişmiyor
Bana göre kısaca Çapulcudan görgü medeniyet kurallarından habersiz bir mağarada büyümüş @salaktan başka bir şey değil bu güruh neden böyleler diyor isen ana babası da öğledir yetiştirememiştir bazen kişi kendi kendini yetiştirir onlar bu bilince erişememişler
Çok haklısın kendimi geliştirmemiş insanlar
Kendini geliştirememişler
adı üstünde mağarada doğmuş büyümüşler daha önce bir medeniyetin içerisinde bulunmamışlar siz dediğim gibi boş verin kimseye beyefendi demeyin siz deyin ama beyefendi hanımefendi demeyin siz deyin en fazla
Çoğu zaman seninle ilgili değil, insanların o anki stresi, siniri ya da alışkanlığıyla alakalı.
Kimi farkında bile olmadan sert konuşuyor.
Hitap değişimi de o anki ruh halinden kaynaklanıyor genelde.
İnsanların konuşurken buna dikkat etmesi gerekmez mi? Karşısındaki kişi nasıl anlayacak kırılacak mi diye düşünmeden konuşmak çok saçma.
Böyle durumlarda insan kendini çok tuhaf hissediyor haklısın 😔 Otobüs ortamında çoğu kişi sabırsız ve gergin oluyor bu da üsluba hemen yansıyor. Sana özel bir saygısızlık yapmak istememiş de olabilir ama empati kurmadan konuşmuş. Senin nezaketini bozmaman en güzeli 💛🫶🏻🚍
Cevap
1Cevap
Geç işte knk insanların binlerce sorunu var sen ben biz derken laf uzuyo
Knk bizimde derdimiz var biz birsey diyor muyuz adam bana öncelik vermek yerine kendi geçseydi hiç bunlar olmazdı
Stresi vardır o an seni düşünemez
Bizim millet çok gergin ondan
Herkes kendi şahsi çıkarları peşinde çünkü.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?