2 ay içerisinde her şey olup bitecek. Tanıyabilir miyim bu süre içerisinde
2 ay
2 ay içerisinde her şey olup bitecek. Tanıyabilir miyim bu süre içerisinde
Görücü usulü en mantıklısıdr. Tanışıp evlenenler de boşanıyor sevgili olanlar da boşanıyor ihtimaller hemen hemen yarı yarıya diyebilirz bu durumda yıpranmamak adına ve aileler de işin içine girdiği için kötü durumlar ( cinayet ya da senin bedeninden faydalanmak istemesi...) yaşama olasılığı en aza inebilir daha az zarar görürsün mühtemelen çünkü herkes onu tanıyor bu durumda kafasına göre senden faydalanıp arkasını dönüp gidemez. bu yöntem en iyisi. Fakat 2 ay yeterli değil en az bi altı ay tanışma süreci gerekir. Bu süre içerisinde duyguyu daha aşağıda tutup düşünmek gerekir bu kişiyle beraber olabilir miyim, bu kişi iyi bir eş olabilir mi bu kişi iyi bir baba olabilir mi, merhametli mi düşünceli mi diye gözlemlemek gerekir tabii bunların öncesinden bu sorguya ilk önce kendimizden başlamayı unutmamalıyız en önemlisi bu.
Yakışıklı şimdi Allah var😅 işi gücü de yerinde
İnsan iki sene çıkınca bilen tanıyamıyor :( herdeyim hayırlısını iste … dua et tanışın dinle alakan nasıl ama istişareye yat.. böyle şeyler nasip kismet. Bende görücü üsülü evlendim ve memnunum. Kimse dört dörtlük olmuyor ama önemli olan kumarı yok dövmesi sövmesi yok
Görücü usulü nasıl oluyor anlatır mısınız
Anlatamam şu an
Yapay zekaya sor
Hahahahahahahahaha
2 ay değil 2 yılda bile tam anlamıyla taniyamazsin. Ancak aynı evde yaşamaya başlayınca gerçek kişiliğini goreceksin. Şu an çoğu zaman senin istediğin kişiliğe bürünecek ama evlenince gerek duymayip özüne dönecektir. Bu süre içinde taniyabildigin kadar tanımaya çalış derim. Ayrıca sevmeden evlilik olmaz. Sonradan sevilmiyor bunu bil. Son olarak olurda beğenme konusunda kafanda şüpheler varsa da sorun olur. Şimdi idare eder dersin ama ileri de sogursun. Umarım istediğin gibi biri çıkar
Görücü usulü de doğru insanla ve sağlıklı sınırlarla olursa mantıksız değil 💫 Ama 2 ay çok kısa bir süre. Bu süreçte mutlaka yalnız vakit geçir konuşurken derin konulara gir aile yapısını ve öfke kontrolünü gözlemle ❤️
İçine sinmiyorsa acele etme sezgilerine güven 🙏✨
Cevap
60Cevap
Tanıyamazsın. Zaten mesele tanıyıp evlenmek değil. Evlenip tanımak.
Oo Constantine bey nasılsınız 😅
Yani evlendikten sonra mı tanıyayım kafam karıştı 😅
Bir insanı tam anlamıyla tanıman mümkün değil. 30 yılını beraber geçirirsin 30 yıl sonra yeni şeylerini öğrenirsin. O yüzden karşılıklı sevgi ve saygı ile yetinmeyi gerisini birlikte halletmeyi bilin
Bence olabilir ya benim de başıma böyle gelecek sanırım
Gelsin ya en mantıklısı bu 😅
Bence de ya 😂
Görücü usulü tanışma var artık. Hoşuna giderse adam evlenirsin
Tanıştık zaten 1 ay kadar önce 2 defa görüştük
2 görüşmede evlenecek kıvama gelemezsin ki en aşa bi 6 ay düzenli görüşüp tanımak lazım
Ne desek yalan olur kimi insanı bir ayda tanırsın kimini bir senede tanıyamazsın. Hakkında hayırlısı olsun
Çok da oldu bitti getirmemen lazım birazcık iyice tanıyıp hem kendisini hem de ailesini ona göre karar vermen lazım
insan insanı ne yapsa ne kadar görüşse tanıyamaz. O yüzden kafada öncelikler belliyse bence de kısa sürede o iş kapanmalı
Sevmek Ve sevilmek çok zor bir şey
İki kişinin hiç çıkarı olmadan sadece sevmesi çok önemli bir şey çok özel bir şey çok güzel bir şey ben üç gerçekten çok sevip aşık olmadığım biriyle ne olursa ya nasıl şartlar olursa olsun yani yani istediğin her şey olsun o sevgi olmadığı zaman o saygı olmadığı zaman sana merhamet eden bir adam olmadığı zaman o ev o eşyalar o işte değerli şeyler işte neyse yani o ev insanı cehennem oluyor
Sen hemen görüp hızlıca evlenmen lazım yaş geçtikçe seçici olmaya başladın yeter artık nüfusumuz azalıyor
Tamam 😅
İnsan kendisini tanımazken başkasını hayatta tanıyamaz. Evlenmeden önce eş adayının aletini mutlaka gör. Yoksa karşına bamya çıkar evlendiğine bin pişman olursun
Bir gör buluş görüş birkaö buluşmada iyi kötü anlaşılır ama iki ay içinde tanış evlen çok gerekesiz erken
Şaşırdım. Onca kriterin varken hepsini yok sayıp saygı ile biat etmeyi göze almak çok buyuk radikal bir karar.
Walla hangi ildesin? Damat adayı hakkında genel bilgi yaz bakalım fikir verelim ben tanırım ama seni bilemem
Tanırsın ama oliversin diye kestirip atmayın açık iletişim önemli birde sevgi olmasada itaat (başka kelime bulamadım mazur gör) olsun, kadınlar sevmediği erkeğe baya çektiriyor çünkü
Bukadar hızlı olma görücü usulu illaki evleneceksin diye bir şey yok biraz tanı
Neden 2 ay biraz daha zaman ver daha iyi tanı
Atlı mı kovalıyor nasıl 2 ay içinde bitecek her şey
Tanıyabilirsin ya da tanıdığını düşünebilirsin
2 ay içinde tanıman imkansız hayatının en ciddi kararını oldu bittiye getirme
tabi tabi kesin tanırsın :D hiçmi saygın yok kendine
Yok sanane bundan
burada sorup insanların fikirlerini merak ettiğin için istersem makale yazarım sosyal beceriksizliğinle ilgili. ha yok işime gelmiyor bunu yüzüme vurmam diyorsan engelleyebilirsin.
Fikir istiyorum beni aşağılamana susacak değilim
Önce üslubunu düzelt sonra fikir ver fikrinde senin olsun ha istemiyorum
" hiçmi saygın yok kendine "
bu aşağılama değildir. bir soru sordum. zira bu devirde görücü usulu evlenmek benim gözümde bunu ifade ediyor.
Soruyu ben sordum soruya soruyla karşılık verilmez
canım nasıl isterse öyle karşılık veriyorum. öte taraftan sen benim ne demek istediğimi pek ala anladın. diretiyorsun şu anda. nyse uzatacak bişey yok.
2 ay sonra evleneceğin bir yabancı ile sana mutluluklar.
Senin adina konusuyorum mantikli evet
Kendi adima karsiyim ben
2 ay çok hızlı değil mi
Ben hızlı biriyim 😅
Saçmalama kızım ya otur oturduğun yerde lwlwlwl
Yok kanka kararımı verdim
Ağzına terlikle vurursam görürsün kararı lwlwllww
Evlilik pişmanliktir
2 ay çok uzun değil hemen yarın oluversin 😂 saka bi yana iyi düşün derim benn
2 ay bencede çok uzun bir süre 😂
Ahaha mümkün değil 2 ay içinde kumar gibi bişey görücü usulü
İnsan yıllarca görüştüğü insanı tanıyamiyor iki ayda nasıl tanıcan hata edersin
Gorucude tanıyıp konuşup evleniyon severekte aynı zamanla seviyon değişen bir şey yok
Asla tanıyamazsın iki ayda çok hızlı bir karar olmuş pişman olacaksın
İnsanın hayatıyla bu denli kumar oynamasını ben anlamlandıramıyorum açıkçası.
Tanımak zor bence 2 ay az
Kapalı olduğun için sana uygun olan bu
Hadi ya buna sen mi karar veriyorsun 😅😅
Boşu kes işine bak
1 süre sözlü kalmalısın.
Gayet mantıklı
Tanımak zor
Umarım istediğin karakterdedir
Zor bence ama denenebilir
Dene bakalım şansını
Bende ama görecek kimse yok
Aday seçimi doğru yapıldıysa neden olmasın?
Tanıyamazsın zaman az biraz daha uzat bence zamanı
Bende taliplerimi bekliyorum.
Neden olmasın ki nasibin ise olur
2 ayda evleneceksen saçma olur
2 ayda bir insanı tanıyamazsın ki
bence hiç evlenme
en iyisini yapmışsın tebrik ederim.
Gerçek mi bu soru? Trol mü? Dldldl
Gerçek Gülüm gerçek 😅
Yapma aşk evliliği yaptırcam sana söz 😄😄
Aşk nedir tanımıyorum kendisini 😅
Tanıştıracağım 👌🏻💘😄
Yok yok yok doydum valla yeter yaş Kemal'e erdi artık evlenmek lazım onu mu tanıyacam birde uzun iş zaten sonuç belli hiç ugrasmim 😅😅
Bir şey olmaz sonuç güzel olacak ❤️
Püffff dur şimdi kafamı karıştırma 😅😅
Aklına yatıyorsa mantıklıdır
Yatıyor evet yakışıklı işi gücü yerinde söylediklerine göre iyi biri
Allah tamamına erdirsin ne diyelim
2 ay çok az bir zaman dilimi bence
Olabilir kötü düşünme canım 😇
Mantıklı
Dış görüşü beğendiysen. Sonra ısınirsin
Zor bir deneyim oluyor tanımak biraz zor
Çok öantıklı
Dimi
Di ,:)
az cok tanirsin
Olmaz
Zeki kız
cok yazik sana yaa galiba kpalisin
Olabılır
En doğrusu
Zor imkanı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?