Ben bi karar verdim görücü usulü evleneceğim. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bence hepimizin çocukluktan itibaren ailelerimiz tarafından üzerimize giydirilmiş bir karakter kıyafeti var. Bu kıyafete uygun bir kalıbı bulmak, yani hayatımıza alacağımız kişiyi seçmek, artık oldukça zor. Çünkü bu uyumu ya siz kendiniz bulacaksınız – ki bu zamanlarda zor – ya da sizin aileniz, karşı tarafın 'kılıfına' yani ailesine bakarak uyum olup olmayacağını anlayacak. Bu yüzden, tanışmaların sadece bireyler arasında değil, ailelerin de işin içinde olduğu şekilde olması bana daha doğru geliyor..
Sizce? 👸🏻
Ben bi karar verdim görücü usulü evleneceğim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla