Görücü usulü evleneceğim sizin bu konu hakkında görüşleriniz nedir?

Ben dışarıdan kendi imkanımla birilerini aradım ama bulamadım genellikle geçmişi temiz olmayan kızlardı ben de bu şekilde birisini istemiyorum eş olarak göremem onu evlensem de çok sağlıklı bir ilişkimiz olmaz yani o yüzden kabul etmedim ve ailem söyledim babam bugün resim at ben ayarlayacağım sana birilerini dedi normal tipte biriyim öyle çok yakışıklı çok çirkin birisi değilim zengin de değilim normal böyle 35 40 maaşım var dışarıda herkes lay lay lom peşinde Kimin eli kimin cebinde belli değil Bir de kendi memleketim küçük bir yer orada böyle çok edepsizlikler olmuyor en azından kadının da niyeti belli olur siz ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
1 yıl
Bugün bir kadınla bir şeyler yapmak bile çok maddiyat gerektiren bir şey oluyor yediriyoruz içiriyoruz ondan sonra pis muhabbetlerini duyuyoruz giden paramıza mı yanalım harcanan vaktimize mi yanalım belli değil o yüzden ben de bu kararı aldım
Görücü usulü evleneceğim sizin bu konu hakkında görüşleriniz nedir?
Cevapla