Bir haftada dört arkadaşı hayatımdan silmekte haksız mıyım yoksa kendimi korumakta haklı mıyım?

Bir haftada hayatımdan dört arkadaşımı çıkardım. Üçünü beni değersiz hissettirdiği, boş boş triplere girip durduğu için çıkardım. Birini ise onun arkadaşının beni aşağılamasına onun da o şakaya gülüp bana saygısızlık yapmasından dolayı çıkardım. Sizce hatalı ben miyim?
Bir haftada dört arkadaşı hayatımdan silmekte haksız mıyım yoksa kendimi korumakta haklı mıyım?
Cevapla