Aşk... iş... arkadaşlık... aile...
Bazen zor zamanlardan geçersiniz ya öyle işte...
Aşk... iş... arkadaşlık... aile...
Bazen zor zamanlardan geçersiniz ya öyle işte...
Bu kötü bir şey değil. Allah kulunu severse ona dert verir. Peygamber efendimiz mesela o kadar Allah tarafından sevilmesine rağmen anne, baba, eş, çocuk acısı yaşadı. Zaten burası imtihan dünyasıj ve imtihan olması çok normal
Niye imtihan ediliyoruz ki
imtihanın sebebi Allah’ın bilmediği bir şeyi öğrenmesi değil zaten O her şeyi bilir imtihanın amacı senin içindekini açığa çıkarmaktır yani sabrın mı ağır basacak nefsin mi Allah Kur’an’da hayatı ve ölümü hanginiz daha güzel davranacak diye yarattığını söyler bu dünya bir sınav alanı ahiret ise sonuçtur burada yaptığın her seçim seni ya yükseltir ya da düşürür ve bu imtihan aynı zamanda adalet içindir çünkü kimseye “neden böyle oldun” denmeyecek herkes kendi yaptığını yaşayacak kısaca imtihan senin kim olduğunu ortaya çıkaran ve sonsuz hayatını belirleyen bir süreçtir buna göre yaşa
Zor dönemleri o kadar iyi tanıyorum ki 😔 Aşkın da işin de arkadaşlığın da aynı anda dağıldığı zamanlarım oldu. Tutunacak dal kalmadığında insan en çok kendine tutunmayı öğreniyor 🌱 Yalnız hissetsen de bu dönem geçici. Küçük şeylere odaklan kendine şefkat göster. İnan yeniden filizleniyorsun 💛✨
Cevap
5Cevap
kaldı evet
Illaki donem donem oluyor buda bizim tamamlanma surecimizin bir parcasi, durumu kabul edip tekrar guclu bir sekilde ayaga kalkmak gerek ❤️
Full çektik 😂
Çok sık yaşadım ve yaşıyorum
Hemde cok öldürmeyende güclendirir
Harbiden kaldı ndndn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?