Kızlar da erkekler gibi kendine hakim olamıyor bazen bence sizce?

Erkek gibi kendimize hakim olamıyoruz bence bazen. Tüm kızları bilmediğim için buradan sormak istedim. Yani bir an gelir duramazsın bence çok zor.. yükselince durmak hele aile evinde… erkek gibi oluyorsun çok fena ya

Kızlar da erkekler gibi kendine hakim olamıyor bazen bence sizce?
Cevapla