Ev hanımları olmasa hayat gerçekten çok sıkıcı ve dağınık olmaz mı?

Ev hanımları olmasa hayat çok sıkıcı değil mi? Yeni işim gereği insanları besliyorum 1 yıl olmadı daha. Benim de ev hanımına ihtiyacım var. Temizlik vb. işleri yapınca düzenli bana günde 3 buçuk saat kalıyor. Ev hanımlarını her yerde savunurum, karın tokluğuna, kelle koltukta bir hayat sürüyorlar, riski fazla yüksek. Boşa çalışıyorsun, bir deneyimin özgürlüğün olmuyor. Sosyal medyada denk geliyorum, günlük hayatta hiç karşıma çıkmadılar öyle kadınlara laf atan sorunlu tipler. Çoğunluk gibi ben de çocuk düşünmüyorum, ekonomik olarak karşılayamam, sürünmek gibi niyetim yok. Çok zengin bir insanın el bezi ya da kindarı olmak gibi bir niyetim de yok. Kime baksam KPSS vs. çalışıyor işinde ya da evli, bizim evlilik havuzu çok dar. Aklımda olsaydı. 8 kişilik grup dağılmasın diye bunun yerine hepsiyle eve çıkardım. Yatırım tavsiyesidir gençler. Koğuş yapın evi ama gene ufukta evlilik yoksa kiraya da para dökmek istemiyorsanız aile evindeyse gidişatınız kenetlenin birbirinize :D

Ev hanımları olmasa hayat gerçekten çok sıkıcı ve dağınık olmaz mı?
Cevapla