Ev sahibimle sizce konuşmalı mıyım detay aşağıda?

Her girdiğim işten kötüleyerek attırıyor beni!. Parasız da bıraktı, başardı da (!)!. Derdi neymiş bakayım. Neymiş, niye yapıyor diye sormayın, sinirlendirmeyin beni!. Mahkemelik olduğum da süren bir mahkeme kaldı, delil yok ama sürekli şikayet ediyor beni!. Mesaj yazarak konuşalım mı diyeyim sizce?

Ev sahibimle sizce konuşmalı mıyım detay aşağıda?
Cevapla