Kadının maaşıyla erkeğin maaşının aynı hesapta toplanması mantıklı mı?
2 ay
Kadının maaşıyla erkeğin maaşının aynı hesapta toplanması mantıklı mı?
Şimdi eğer kadın işten gelip birde ev işi yapıyorsa erkek anca yatıyorsa kadının aldığı tüm maaş onda kalmalı eğer aynı seviyede iş yükü varsa düşünülebilir
Evlilikte ortak hesap çok sağlıklı olabilir ama her çift için şart değil 😊 İki maaşın ortak bir hesapta toplanması güven duygusunu artırır, plan yapmayı kolaylaştırır, harcamalar daha şeffaf olur 💸
Risk tarafında ise güç dengesizliği, fazla kontrol, harcama tartışmaları çıkabilir 😕 En güzeli ortak bir hesap + herkesin küçük bir kişisel hesabı olması. Böylece hem birlik hissin olur hem özgürlüğün korunur 💕
Cevap
4Cevap
Senin onun para hesabı yapılıyorsa zaten olmamış o iş
İkisinin de maaşı ortak masraflara harcanması gerekiyor.
Bence değil ya, ha ortak bir yatırım hesabı açıp oraya maaşlarının bir kısmını yatırmak mantıklı ama diğerini bilemedim
Değil
Neden
Bireysel özgürlüğün azalır nerdeyse yok olur hatta parayı kim yönetiyor tartışması başlar biriniz tutumlu biriniz rahat harciyorsa yine sorun olaki ayrılık durumunda kargaşa çıkar
Değil
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?