Eşim olacak insan beni dışarıda millete esip sorunlu gösterip üstünlük kuruyor üstelik bir aylık evliyiz
2 ay
bence eşinin seni küçük düşürmesinin altında yatan neden güvensizlik veya kontrol ihtiyacı olabilir. böyle bir davranış bir aylık evlilikte özellikle problemli görünüyor.
Birbirnize olan saygınızı yitirmemelisiniz bu gibi şeyler birbirinizden soğutur sizi barıştığınızda buna özellikle dikkat edin kavgalarınızı kendi aranızda halledin dışarda başkalarının yanında kavgalı olduğunuzu belli etmeyin yaşlar kaç
Nasıl peki öfkeme hakim çıkamıyorum
Yapmalısınız her ikinizde saygı iki taraflıdır sen ona başkalarının yanında nasıl davranırsan oda sana öyle davranır düşman değilsiniz evlisiniz ailesiniz bu bilinçte olun hep
İşte bunu anlamıyor
Yeni evli birinin bunu yaşaması çok can acıtıcı 😔 Daha balayı havası sürmesi gerekirken sen değersizleşmiş hissediyorsun ve bu çok normal.
Bu davranışın altında genelde özgüven eksikliği, kontrol ihtiyacı, çocukluktan gelen görülme isteği ya da öğrenilmiş bir ilişki modeli yatabiliyor. Ama ne olursa olsun haklı bir sebep değil.
Önce sakin bir ortamda onu suçlamadan “Böyle yaptığında kendimi şu şekilde hissediyorum” diye duygunu anlatman çok önemli 💔 Eğer savunmaya geçerse çift terapisi seçeneğini düşün. İlişkinin başındayken sınırlarını net koyman ilerisi için seni çok korur 💪💞
Cevap
17Cevap
Uyar onu evde bir daha yaparsa gerekirse ayrıl. Dünyaya bir kere geldin. Benim sevgilim herkesin içinde her dediğimi yapıyordu.
Daha yolun başında kendinden soğutmuş galiba nasıl tanıştınız
Soğuduğundan mı böyle
İnsan eşini neden değersizleştirsin özel hayatınız ya da seni beğenmiyor mu
Ya neymiş küfrediyormuşum ikide bir huzursuzluk çıkarıyormuşum
Durduk yere mi h küfür ediyorsun
Beni kışkırtıyor
Ah be güzelim valla anlayamadım eşinin ne yapmaya çalıştığını cinsel hayatınız nasıl
Yorumlara cevabına ve KS kullanıcıları baz alarak senin bir sorunun olabilir de, sen böyle yorumluyor olabilir misin
Aranızda bir geçimsizlik mi oldu? Neden böyle bir davranış sergiliyor?
Bilal kere kavga ettik küfrettim diye bide bana el kaldırıyor
Yani tüm bunlar onu haklı mı çıkarıyor
Nasıl işte adam inat yapıyor
Nasıl lütfen akıl verir misin
Yanlış tercihler insanın hayatını mahvediyor
Kendisine saygisi olmayan birisnden saygi beklemek hata olur bence
Kendini şişirip seni ezip kendine muhtaç hissetmen
Ama niye beni millete sorunlu olarak gösteriyor ailemle telefonda bile görüşmem onu rahatsız ediyo sana akıl veriyorlar diyo
Klasik bu
Nasıl klasik bu çoğu erkekte mi var
Hayır bu tarz adamlar da var
Bu tarz adamlarla nasıl baş edilir
Ayaklarının üzerinde durarak
Öyle yapayım
Ayaklarının üzerinde durarak derken onu boşayarak mı
O sana kalmış bişi
Nasıl işte
Ezdirme kendini taktik mi istiyorsun
Evet
Özelde yazmam uygun mu
Daha cicim aylarında boyleyse isin zor konusmayi denedim mi
Bunun amacı ne konuşuyorum inadına tekrarlıyor neymiş ona ana baba sövmüşüm
Senden intikam almaya calisiyor o zaman
Ne intikamı ya
Adamı görsen öfke dolu
Umarım aranız düzelir daha yolun başındasınız
Bu netin intikamı
Boşa gitsin o adamı
El kaldırdı mı?
oyle yaptigii gun sende ona @m verme
Otoriter rejimlerde aynen boyle
O ne demek eşimin amacı otoriterlik mi sağlamak
Evet tipki ulkemiz gibi emin ol seni baski altina alacak sana hayati mahvexexek eger islami rejim kafasinda ise sana pece giyftebilir
Anladım
Şu an ben bile sinirlendim sen de onu rezil et
Hayır bunun amacı ne niye bi erkek eşini millete sorunlu olarak gösterir
Arayış
Ne arayışı
Evlenmeden önce duşuneydin
Evlendik böyle oldu
Bu işler böyle
Niye? Ya bi erkek niye eşini ezip sorunlu gösterir
Onun karakteri ne bilem
canım koca eşini tutar üstünlük kurmaz
Bunun amacı ne peki beni sorunlu gösteriyor insanlara
Seni kötü gösteriyor
Neden işte amaç ne
Bilmem amacını sen ne düşünüyorsun
Boşanmak için yer mi arıyo
Aynen oyoe
Neden peki
Bilem
canım
S. laklık
Niye
Özgüvensiz olmasından kaynaklı
Ama anlamadığım bi adam niye millete eşini ezdirip sorunlu gösterir kendini de iyi gösterir
Primi senin üstünden yapıyor, özgüvenli bir adamım zaten duruşu olur. Eğer o yoksa eşi olmuş kardeşi olmuş çok da önemli değil önemli olan onun toplum gözünde iyi gözüktüğünü düsünmesi
Peki ne yapmalıyım bide ben doğuluyum be diyarbakırdayız buranın millerini de sevmiyor bundan dolayı olabilir mi
Ağırlığını koyman gerek yoksa ilerde daha büyük sorunlar oluşur. Kültür farkı da oluşmuştur
Nasıl ağırlığımı koyacağım peki
Bu tarz bir davranıs sergilediğinde onun istediği gibi sonuçlandırma ve uzak dur
Onun amacı kavga etmek dimi peki umursamamalıyım öyle mi
Evet yok sayarsan, daha çok üstüne düser
O zaman hiçbir yaptıklarını takmayacağım bile
şerefsiz
Allah kolaylık versin
Verme az çıldırt
ne kadar üzücü
Boşamak vakti gelmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?