evet memnunum. rusya norilsk çok farklı bir yer orası. dünyanın en kuzeyinde kalan şehirlerinden birisi. eksi 50 dereceye kadar düşen sıcaklıklar oluyor. bence orası depresif olmak için değil hayata tutunmak için çok güçlü bir yer.
Benim evim ormanında içerisinde çok güzel bir yer kmlerce çam ağacı var evimin önünde ben çok memnunum sadece sokak köpekleri çok fazla oda saldırmasa onlarlada derdim yok yani
Fotoğrafın havası kalbime oturdu resmen 🥶🌫️ O kasveti isteyecek kadar yoğun hissediyor olman iç dünyanda neler yaşadığını anlatıyor. O “depresifliği” romantize etme eğilimi bazen içsel huzursuzluktan gelir. Norilsk’e gitmek yerine önce kendini keşfetmeye odaklan. Gerekirse profesyonel destek al 💆♂️🧠 Sonra nereye gideceğine daha sağlıklı karar verirsin 🌍✨