Iyiiigecelerceeeeee bebeksulaarrrrr🔥
Yaşadığınız şehiri seviyor musunuz? Nerde yaşamak isterdiniz? 😢😍
Yaşadığınız şehiri seviyor musunuz? Nerde yaşamak isterdiniz? 😢😍


Ankara da yaşıyorum ama sevmiyorum.
Aaa neden
Bi değişiklik olsun bıhtık ya bıhtık ya...
Cevap
23Cevap
Ankara memnun değilim
Antalya da yaşıyorum ancak doğup büyüdüğüm İstanbul u hiç unutamıyorum. Herkes orada çünkü akraba arkadaş burada annem ve ben varız
beylikdüzü, güzel buralar ya kalabalıktan uzak nezih ortam
67ereglide yasiyorum memnunum aslinda
Ama yakin zamanda isle alakali canakkaleye gececegim hayat orada dewam edecek
Antalya, 07 harfli aşk.
Evet güzel şehir gerçekten. Rus kızları da biraz daha az olsa iyi olurdu😆😆
Antalya sıcaksa onlar yüzünden. :D
Sehirde büyüdüm ilçedeyim Şu an memleketimdeyim memnunum
İstanbul ulaşilabilirlik konusunda iyi jer konuda pekte sevilcek bi tarafi yok
34 plaka bildim bileli aynı memnunum gene gelsem gene ist.
Sevmiyorum ortamcı dolu özellikle kızlar
Ancak yarası olan bu kadar bk atabilir😆
Onuda sen bileceksin
😆 fikirlerimizi özgürce dile getirebiliriz ;)
Gerçekleri her yerde savunurum
Hayır ama Sen ortam yapamadığın için gocunuyor olabilir misin 🤔
Benim gibiler erkeklerin parasına ihtiyacı olmuyor Bossgirling deniliyor buna ;) olmayan paranı yediremezdin istesen de yani 😆 oyuzden sakin oll
Evde yaşıyorum memnunum
İstanbul da
ve evet memnunum
Hayaller Kore gerçekler Bursa
Trakyada yaşıyorum memnunum
Fransada yaşıyorum
Sivas'ta yaşıyorum ama İzmir'de olmak isterdim.
İstanbul, memnun değiliz, her an deprem olabilir
Antalya'da sıcağı olmasaiyi
İzmir de yaşıyorum, memnunum.
Almanya augsburg'dayım mutluyum
Küçük şehir, sıkılmıyor musun
Yoo tam bana göre
İşim gereği Burdayım
Sen neredesin?
06
Hmm nerden biliyosun burayı geldin mi? 😊
Evet :) Çok ülke şehir gezdim
Konuşabilir miyiz? 🤗
Sanmam :)
Türk kızlarına hasret kaldım 😊
Fotoğraf atıyım sana anlık hoşuna gitmezse engellersin olur mu? 😊
Bekliyorum
İstanbul hayır ((:
İstanbul’da ve memnun değilim çok kalabalık
Dünyada yaşıyorum
İstanbul , degilim
İstanbul
Antalya Merkez evet
İzmir.
Değilim.
Amerikada yaşamak isterdim
Aydın da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar