Engelli bir birey olarak annem mi haklı ben mi haklıyım, İstanbul’a gidememe konusunda ne düşünüyorsunuz?

Annemi ablamı ben mi, ablam evlenmeden önce Turkcell’de işe girdi aylarca evde çalıştı bizim evde, ondan sonra bu evlenme olayı olmadan önce de biz geri doğudan batıya gidecektik İstanbul’a, son dakika vazgeçtik. Sonra yine tam gideceğiz, üçümüz gezmeye, ablanın hamile olduğunu öğrendik, genel kaldı üstüne üstlük 17 Temmuz 2019’dan beri hiç gidemedim. 17 Temmuz 2019’da İstanbul’dan Diyarbakır’a geldik, şimdi de annem tutturmuş istiyorsan babanla gidebilirsin ama ben istemiyorum çünkü siz de biliyorsunuz babalar anneler kadar iyi bakamayacağını bildiği için annem “Babanla İstanbul’a gidebilirsin.” diyor maksat İstanbul tatili bana zehir zıkkım olsun diye. Hani babamın elinden bir şey yemediğimi bildiği için böyle söylüyor diye düşünüyorum, kaşık kullanamadığımdan ötürü 22 yaşında doğuştan yürüme engelliyim düşünün ablamın çalıştığı Turkcell şirketi o kadar iyi bir şirketti ki bir aylık rapor aldı yine izin verdiler yani düşünün ablam izin almak istese yine alabiliyordu. Şimdi işten çıktı, ablamlar da boşandı çocuk da bize kaldı yine hiçbir şekilde gidemiyoruz. Ben anneme dedim ki “Anne bu çocuk olmadan ne olur bir kere gidelim.” dedim, yine beni götürmedi ama ablamlar evliyken bir kere, ablam evlenmeden önce de bir kere gitmişti. Ben 17 Temmuz 2019’dan bu yana hiç gidemedim sizce bu olayda kim haklı?

Güncellemeler
2 ay
klavyedeki hatalar için şimdiden özür dilerim
Güncellemeler
2 ay
Yazım hataları için bazı yazım hataları olmuş şimdi fark ettim
Engelli bir birey olarak annem mi haklı ben mi haklıyım, İstanbul’a gidememe konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla