Evlenip İstanbul'a gideceğim için annem destek olmuyor. Böyle yapması saçma değil mi?

Nişanlanmak üzere olduğum birisi var ben antalya da yaşıyorum o İstanbul'da doğal olarak evlenince ustanbulda yaşarız ama annem sırf İstanbul'da yasicaz diye uzak diye saçma sapan triplere giriyor yok işte ben sevdim zaten onları ama uzak o yüzden senin önüne çıkmam sevmişsindir ama benden bi şey. bekleme diyor eğer buralı biriyle evlenseydin yani onun istediği gibi biriyle o zaman benim hwrseyimi yaparmış babamda bıraktı bizi kaç sene önce yani destek olacak kimse yok onu seviyorum cidden onlar her koşulda yanımda olacağını belli ediyorlar yani o ve ailesi ama annemin sanki kötü bi şey yapıyormuşum gibi böyle yapması beni çok yıpratıyor duzelirmi sizce
Evlenip İstanbul'a gideceğim için annem destek olmuyor. Böyle yapması saçma değil mi?
Cevapla