Benim yaşıtlarımdakiler hep evli bir de benim arkadaşlarımın çocukları benim kadar boyları oldu, kısmetimde yok mu diyorum bazen ama nasip bir türlü olmadı, bir daha da olmaz mı ki ben ne zaman evleneceğim yani yaşım 30 oldu
2 ay
Benim yaşıtlarımdakiler hep evli bir de benim arkadaşlarımın çocukları benim kadar boyları oldu, kısmetimde yok mu diyorum bazen ama nasip bir türlü olmadı, bir daha da olmaz mı ki ben ne zaman evleneceğim yani yaşım 30 oldu
Cevap
27Cevap
Nasip her şey. Gönlünce biri çıkar karşına umutsuz olma
Oldum valla umutsuz
Olmaz olur mu çok oldu
Dusundukte hem bitirdi bazisi bazilari da ben bitirdim çok konuştuğum erkek oldu sorun bazisinda ve bende iste
Sebebsiz yere terk ediyorlar
İlgisizlikten
Kısmetin ne zaman nerden çıkacağı belli olmuyor
Güzrl ve çekici olan bir kız nasıl evlenecek bir erkek bulamaz anlamıyorum 😄
Eee seninle tanışmak isteyenleri orası iyi değil burasını beğenmedim diye elersen böyle kalırsın ortada Ayşe teyze :,)))
Mesleğin ne?
Bişey diycem hiç ağlama krizlerine girmiyor musun evde kaldım diye
Ne evde kalmasi be
30 yaşında evlenmediysen evde kalmış oluyorsun ya
Seneye otuz yaşında olcam ama
Şu bir yılda önüne kim çıkarsa onla evlen
Ben seciciyim herkesle olmaz
Öyle dersen bir 40 yaşına kadar daha evlenemezsin kimse dörtdörtlük değil dış görünüşüne bakma madde sigara alkolü yoksa evlen git
Zamaninda çok kişi redettim görücü şimdi ise gelen yok ama görücü istiyorum bende
İşte bak bu yüzden bi yaştan sonra kimse de görücüye gelmiyor herkes 20 li yaşlardakilere bakıyor
Küçükte gösteriyorum ama ee gelmeyecekse görücü nasıl evlencem of
Sosyal medyadan nasıl guvencem
Küçük göstermen önemli değil ki önce tanıdıklar yaşını sorar 29-30 dediğin de insanlar o yaşa kadar evlenmediyse vardır bir şeyi diyor gidiyorlar 20-25 arasına görücüye.
Of ya ne olacak böyle iyide
İşte onu beş yıl önce düşünecektin çünkü hep görüyorum böyle seçici olanlar evlenemiyorlar 30 a gelince de kimse almıyor. Yani dediğim gibi artık seçici olmayı bırak kötü alışkanlıkları yoksa evlen. Be mesela 20 yaşındayım bi görücü geldi onu kabul ettim boyu 181 kilosu 78. Zengin değil ama olsun kötü alışkanlığı yok
Sosyal medyadan olur mu peki biri var mesleği namazinda ama ne kadar doğru bilmiyorum
Kimsenin namazı niyazı senin gözünü boyamasın namaz kılıpta karakteri beş para etmeyen çok kişi gördüm. Sosyal medyadan tabiiki de olur * doğru kişiyi bulman lazım ben mesela eski sevgilimle sosyal medyadan tanışmıştık bu siteden. Ve beni o kadar çok sevdi ilgi verdi ki anlatamam hediyeler alırdı kötü alışkanlığı yoktu ama güven meselesi sıkıntı kaç tane kadınla konuştuğunu asla bilemezsin
Eğer aynı şehirdeyseniz o zaman buluş o şekilde uzak sanal ilişki de yaşamazsınız yani kaç kızla konuştuğunu vs halledersin
Uzakta
Bi konuş bakalım zaten iş ciddiye binerse buluşursunuz da umarım evlenirsin bir an önce
İnşallah ya nerde o gunler
Seçicilik huyunu azalt evlenirsin
Sence neden evlenemedin? İla ki çıktıkların olmuştur
Oldu talibim cok
O halde neden evlilikle sonuçlanmadı?
Okuyorum dedik kabul etmedik
Okul falan çoktan bitmiştir. Ya sonrası?
Hâlâ okuyorum ikinci üçüncü üniversite falan
Madem 29 yaşında hala okuyorsun, 2. ve 3. üniversite okumayı düşündün, o halde evlilik düşünmemelisin zaten.
Sen kararını evlilikten yana değil, eğitime devam etmekten yana kullanmışsın
Yok ben evlilik istiyorum okumasamda olur ya artik o düşünce de değilim okumalar zor kafamda almiyor
Daha önce sevgilin oldu mu?
Oldu
Peki sevgililik durumu neden devam etmedi?
Gerçekten seven insanlar üniversite yıllarında sevgili oluyor, okul askerlik falan bitiyor ve ardından evleniyorlar
Bu saatten sonra evlenip elin oğlunun anasının kahrınımı çekeceksin
He
Ama doğru değilmi
Seversem çekerim
Seveceğin biri olacakmı
Evlenmek iatiyor musun ki
Evet çok
Erken evlenenlerde pişman
Ben gecmi evlencem
Hayatını yaşa :) Kaderinde varsa olur zaten.
Yok galiba hayatimda
40 indan sonra
Ben yasim 40 bekarim ben ne zaman evlenecem? 🤣🤣
Çok mu seçicisin?
Maalesef
Aradığın ne?
Suc sendendir
Aynen bende kimseyi kabul etmezsem
Aynen Tebrikler sana gercekcisin
Ama öyle her gelene yok dersen olacağı bu çok seciciyim
Secicimi dedin o zaman sende acini cekeceksin
İstediğim gibi biri gelmediği sürece evlenmem
Bir sey diyecektim Ciddi ol ama
Allah bilir 🤷♀️
Dua et bol bol
Bende bekarım
Neyede kulp buludun
3 vakte kadar
İlk kime
Artık zor.
Neden
30 sun. O yaşa kadar kaldıysan illaki bişeylerin noksandır. Ya zarın. Ya karakterin. Ya geçmişin. Ya başka herhangi şey. Söz felan da dinlemezsin artık eğilmezsin de sen çemkirirsin sürekli. E solmakta olan da bi çiçeksin. Güzelliğin de yavaş yavaş bi 5-10 seneye kalmayacak. Et taze iken tercih edilir.
Bende 35 oldum bi denesek mi tanışmayı
Ben sosyal medyadan istemiyorum
Yani bu kısıtlamaya düşmek sence normal mi belki iyi anlaşacağız tek sorun Burdan mı tanışmamız. Bi kısa tanışma yapmamızda bence bşr sorun yok
Yok sosyal medyadan ben kimseye güvenmem zamanında çok basım yandı daha istemiyorum yanmasını sosyal medyadan istesem dolu erkek evlenirdim çoktan sonra bida basım yanardı gerek yok
Tamamdır.
Tarih verelim mi
bende bekarım hala
Takmaaa bulursun birini illa
Yaş kaç
Benimle evlenirmisşn
Yanıyondur kız sen
hadi evlenelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
30 yaş evlilik için hiç geç değil 💛 Toplum baskısı senin kalbinden daha önemli değil. Herkes evleniyor diye evlenmek yerine sana iyi gelecek doğru insanı beklemen çok değerli 💫
Kısmet kapanmaz merak etme 😊 Kendini sev, hayatını dolu yaşa, sosyal çevreni genişlet. Doğru kişi genelde en ummadığın anda karşına çıkar 💕✨