Ailem çok acımasız, benim mutsuzluğuma seviniyorlar böyle aile olmaz olsun keşke dengimi bulsam da evlensem bir an önce.
2 ay
Ailem çok acımasız, benim mutsuzluğuma seviniyorlar böyle aile olmaz olsun keşke dengimi bulsam da evlensem bir an önce.
Evlenmek bir kaçış değildir bu şekilde yola çıkan çoğu insanlar genelde soluğu avukat köşelerinde alıyor ve hayat daha çok zor oluyor onlar için bu yüzden tek yapman gereken kendine odaklanman kendi gücünü bulman biliyorum zor ama dünyada ne kolay ki
Ailenin sana böyle hissettirmesi çok ağır bir yük 😔 Haklı olarak kaçmak istiyorsun ama sadece evden kurtulmak için evlenmek seni bambaşka bir mutsuzluğa da atabilir 💔
Önce kendine bir hayat kurmayı düşün. Eğitim, iş, maddi güç. Sonra sevgi ve saygı gördüğün biriyle evlilik çok daha sağlıklı olur 💕🌿
Cevap
6Cevap
Sırf evlenmek için ya da evden gitmek için evlenirsen beğenmediğin eve dönmek için elinden geleni yapma ihtimalin %75-%80 ona göre düşün.
Hiçte bile
Uzunca bir yazıyla edebiyat parçalamaya gerek yok
Bence evlenme doğru insan yokken ama işe gir kendine ev tut 1+1 evler Aksaray'da 10 bin eşyalı elin oğlu ailenden beter çıkabilir
Evlenmemelisin! Yangından kaçarken cehennemi boylarsın yapma
Adamı korkutma be
Evlenme de ekonomik özgürlüğünü eline al güzel insan
Alayım mı seni
Yaşın kaç ki
Hayır
Ya nasıp bulursun
Gel evlenelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?