yalnız binmem.
korkuyorum ya plakanın fotoğrafını çekip aileme atıcam ya da telefondan canlı konumu göndereceğim
korkuyorum ya plakanın fotoğrafını çekip aileme atıcam ya da telefondan canlı konumu göndereceğim
Ülkenin son 5 yılda kaybettiği güven Adalet sistemine yarğıya normal karşılıyorum benim canımı sıkan ülke bu kadar yanğın yeri olup sosyal medya tanımadıkları erkekler ile buluşup ölen tecavüze uğrayan kadınlar ben bazen çok düşünüyorum neden bizim ülke kadınların bu kadar gevşek rahat her yüzünüze gülene ne den mavi boncuklar atıyorlar 🙄 normal olmayan şeyler var ülkede normal olmayan bir kadın kitlesi yaratıldı ülkede neyse sosyalaji toplum mühendisliğine giriyorum yavaş yavaş konu uzadı sahneyi yuvarlanarak terk ediyorum
Taksiye yalnız binmekten korkan çok kişi var sen kesinlikle tek değilsin 💛 Bu his çoğu zaman kontrolü kaybetme korkusundan geliyor ve yaşadığın hiçbir şey abartı değil 🚕 Plaka fotoğrafı çekmen ve canlı konum göndermen çok akıllıca önlemler 👍 İçini rahatlatıyorsa devam et hatta bu sınırlarını koruduğun için kendinle gurur duy 😊
Cevap
6Cevap
Bence gayet haklı bir korku. En iyisini yapıyorsun.
Bunun adına korku demezdim, iyi ve gerekli bir önlem derdim.
bende öyle düşünüyorum ama korku bu rahat kafayla taksiye binemiyorsun otobüs daha güvenli toplu taşıma
Gecemi
fark etmiyor korkuyorum özelikle de 30 50 yaş arasındakierkek taksiciler çünkü kadın çocuk kaçırılma olayları çok yüksek dünyada ülkede birine zarar vermenin en kolay yolu taksicilik seni kacırsalar bile bunun farkında olmazsın
Hangi devirde yaşıyorsun ya kanı bozuk bitine denk gelmişsin bir şey olmaz
siz hangi devride olduğumuzun farkında değilsiniz çünkü kadın değilsiniz
He tamam
Çok normal
Bende korkuyorum
korkman normal 2 3 ay önce organ mafyası vardı
Taksiye binmiyorum sırf bu yüzden
Bende yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?