Bir beyefendi ile iki sene önce görücü usulü tarzı tanıştık. Benden 8 yaş büyük olduğunu öğrendiğimde sorun yapmadım hatta o, ailen bir şey der mi diye çok dert etti. Zamanla çok değişti, beni ikinci plana attı ve ben hariç herkese müsait olmaya başladı. Ve ben bunu aileme anlatmıştım, işler ciddiydi ancak benim açımdan öyleymiş, o ailesine dahi bahsetmemişti. Son zamanlarda günde 20 dakika bile konuşamaz hale geldik. Çok emek verdim çok değer verdim sanırım bu ziyan edildi. Detaylara girmek istemiyorum ama yemesinden içmesine, giyinmesine, hava durumuna kadar ilgileniyordum, evladım gibiydi fksjdk. Baskı kesinlikle yoktu kısıtlama da. Hatta bekarlığa vedaya gitmek istedi, alkollü mekan istemedim, kızlar falan, hayır gitmeni istemiyorum dedim. Tek kısıtlamam buydu kısıtlama denilirse.. Gitti ve bir hafta sonra beni terk etti. Bahane sundu bana, liseden bir erkek arkadaşım nasılsın yazdı diye terk etti. Üç ay sonra gece yarısı yazdım, o kadar emek vermemin karşılığının neden bu olduğuna dair uzun bir mesajdı ve cevap almak yerine engel yemiştim. Sonra ben de onu engelledim, iki ay sonra da numaramı değiştirdim. 1.5 sene oldu, ben numaramı değiştirdim aylar önce, sanırım döneceği de yok. Bekliyor muyum bilmiyorum ama bir özürü hak etmiştim. Sizce beklemeli miyim, hâlâ gidip sormalı mıyım, ben ne yapmalıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer