İsraillilerin telegramda alay etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bugün İsrail konsolosluğuna saldırıyı önlemek uğruna yaralanan polislerimizle alay ediyorlar Telegram'da falan “bizim için kendini feda eden enayi Türkler” falan diye gülüyorlar bunlar nasıl insanlar ya Türk polisleri sizin konsolosluğunuzu, personelinizi korumak için yaralanmış, siz ne diyorsunuz, şok edici ya

İsraillilerin telegramda alay etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla