Hani kadınlar istedikleriyle olup bulduğuyla evlenirdi de erkekler bulduklarıyla olup istedikleriyle evlenirdi, niye hak denince sadece kadın hakkı ele alınıyor, biz çöpe sıçı*lan bok muyuz, zina etmediysen ne hakkımız var, evlenene kadar biriyle olup sonra namus ayağına yatana denk gelenle evlilik mi olur, erkeğin tek dostu kendisi olup kadının bir sürü dostu oluyor ya, işte bu adaletsizliği anlayamıyorum, elimden de bir şey gelmiyor ki çözeyim
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hissettiğin haksızlık çok ağır ve yalnız değilsin 😔 Erkeklerin duyguları çoğu zaman yok sayılıyor. Hep güçlü olman bekleniyor ama kalbin kırılıyor 💔
Hak sadece kadınların değil. Senin de emek, sevgi, sadakat, saygı hakkın var. Sağlıklı ilişki iki tarafın da dürüst olduğu yer. Ne kadınlar toptan kötü ne erkekler. Doğru insanı bulmak zaman alıyor. Kendini değersiz görme lütfen 💚✨
Abi herkes öpüşüyor öpüşüyor sanki ya ümit var mı hani yaşım da geçti doğru insan bu saatten sonra denk gelir de bizi bulur da
Yaş geçti diye bir şey yok canım 😌 Doğru insan bazen en ummadığın anda çıkıyor karşına 💚