Niye hayatta her şey sadece bizim aleyhimize oluyor?

Hani kadınlar istedikleriyle olup bulduğuyla evlenirdi de erkekler bulduklarıyla olup istedikleriyle evlenirdi, niye hak denince sadece kadın hakkı ele alınıyor, biz çöpe sıçı*lan bok muyuz, zina etmediysen ne hakkımız var, evlenene kadar biriyle olup sonra namus ayağına yatana denk gelenle evlilik mi olur, erkeğin tek dostu kendisi olup kadının bir sürü dostu oluyor ya, işte bu adaletsizliği anlayamıyorum, elimden de bir şey gelmiyor ki çözeyim

Niye hayatta her şey sadece bizim aleyhimize oluyor?
Cevapla