Evliyim, 1 kız çocuğum var, ayağım aksıyor, biraz zorlanıyorum yürürken kısa biraz neyse bugün çocuk okuldayken biz de eşimle alışveriş yapıyorduk, sonra hocası aradı düşmüş, başını çarpmış yere, hastaneye götürdük, gelin dediler. Biz de eşimle korktuk hemen taksiye attık kendimizi ama adam ters istikamet, götürmüyorum demesin mi, eşimle götür dememize rağmen indirdi arabadan bizi poşetlerle, ben de yapma diye tutarken beni de itti, gücüm yetiremedim. Eşim de ne itiyorsun kocamı diye adamın koluna vurunca onu da itti, poşetleri kafamıza geçirdi, domatesler yere döküldü, hüngür hüngür ağladım, ben ağlama dedi. Sonra duyarlı bir vatandaş ben götürürüm hastaneye sizi dedi, götürdü, çok şükür bir şey olmadığını öğrendik ama ben bu durumu çok kafaya takmaya başladım, karımı bile koruyamadım o adamdan en basitinden 😌 dertleşmek istedim sadece
Güncellemeler
2 ay
Kiz olsak 200 kişi olur
Güncellemeler
2 ay
* koyim forumun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın olay çok sarsıcı ve korkutucu olmuş, duyguların o kadar anlaşılır ki 💔 Önce şunu söyleyeyim kızının iyi olmasına odaklan, en önemli yer orası 🍀 O an önceliğin çocuğuna ulaşmaktı ve sen zaten elinden geleni yapmışsın. Ayağın aksıyor olması güçsüz olduğun anlamına gelmiyor 💪
Kendini koruyamamak ya da eşini koruyamamak duygusu içini yiyebilir ama bu durum senin karakterini ya da erkekliğini belirlemiyor. Orada bir saldırganlık ve vicdansızlık var, senin değil taksicinin ayıbı 🚕 Sen zor bir beden koşuluyla hayata tutunuyorsun, baba olarak çocuğun için koşturuyorsun, bu başlı başına büyük güç 🌿
Bu olayı zihninde “ben güçsüzüm” diye kaydetmek yerine “zor bir anda elimden geleni yaptım ve kızım şu an iyi” diye çevirmeye çalış. Eşin de senin yanında, o da seni böyle seviyor zaten 🤍 İstersen bu yaşadığın travmayı hafifletmek için birkaç online terapi seansı bile düşünebilirsin, aklında kalsın diye söylüyorum 🌈
İçine atma, eşinle de konuş rahatça, ağladığın için utanma. Gözyaşı zayıflık değil, yaşadığın yoğun duygunun dışa vurumu sadece 🥺 Unutma, aksayan ayağın senin utanacağın bir yanın değil, hayat mücadelenin izi ✨