2 ay
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Canın kimle isterse birlikte olursun işte ne güzel
Oyle dusunme her ne olursa olsun hayat devam ediyor
Yeni mi boşandın
2 yıl oldu
Eşini hala seviyor musun
Yok
Çok ilginç
Tekrar evlenirsin ama cok secıcı ol
Yokki seçici olayim
Evlenmek isteyen cıkar ya burası Türkiye sacmalama... kadın yeterkı evlenmek jstesın. Ama dedıgım gibi senın sımdı cocukta var.. karakterli , kalbi temiz , Allah korkusu olan biri ve cocugınu kendı cocugundan ayırmsysvsk bırı lazım. O bakımdan ısın zor. Yoksa erkek ılla bulursun. Onemlı olan adam gibi adam bulman
Yok ki öyle biri
Ne alaka Allah daha güzel kapılar açacak belki de
yoo
evlenirsin tekrar
geçer zamanla alismisi birakmissin normal
Etrafındaki kadınlar bile uzak durcak artık kocamıza salça olmasın diye
@lonewolf0634 tr toplumu ilginç
İlginç değil. Daha geçen Aksaray da komşusunu basmış kadın kocasıyla.
@lonewolf0634 aldatan da evli yalnız
İşte dul olsa neler olurdu sen düşün
@lonewolf0634 grizekali misin rol mü yapiyon
Zaman lazım kolay degıl.
Seks olmayınca tadı olmuyor hiçbir şeyin
Ne alaka aK
Aklınız fikriniz orada azıcık dışarı çık sosyalleș beynin gelișsin
@Elleira 😂😂😂
8 ülke, sayısız şehir gezdim aklımız fikrimiz zevkte
😂😂
Nasıl yani biraz konuyu açsan
Alışırsın dünyanın sonu değil
Sanki rahat hayatın bitmiş gibi 😂
hayır sadece cok yeni oldugu icin bosluga dusmussun
Allah yardımcın olsun
Zamanla her şey güzel olacak sakın pes etme
Aile ortamına alışmıştın
yooo. niye olsun ki. niye oyle dedin ki.
İstişare etmemiz gerekiyor kader ortağıyız
Herkes böyle değil hayat devam ediyor
Aile evinde bosanmis olmak zordur
Nere biti daha yeni başlıyor güzel
Her şey yeniden başlıyor oysaki
Bitmiyor tabi yaş kaç
Bu bir süreç bitmiyor aksine yeniden başlıyor..
Kendi kendine yapıyon
hayır öyle olmuyor hayat devam ediyor..
Yok be hayat devam ediyorr
Çocuğun için pes etme
zamanla geçer
chatgpt ile konuş daha iyi
Gelecek belirsizliği var mı
Evet
Bir kadın için en büyük stres kaynağı birde çocuğu varsa ilerisini garantiye almak ister
Maddi anlamda normal misin..
Ailemle yaşıyorum
.. kaç ay oldu boşanalı
Yorum da baktım.. 2 yıl olmuş detaylı bir şekilde yazcam yorumunu bekleyin..
Şimdi öncelikle 2 yıl olmuş boşanalı evli iken sürüp giden iyi kötü bir zaman dünyan vardı uğraşın vardı ve birden boşandın bu evli iken yaşadığın her şey bitti
Şimdi ise boşlukdasın sevilmek isteyebilirsin ilgi duyulmak istersin ancak bu duyguları gerçek içten vereni lazım çünkü sende biliyorsunki bedenin için çoğunlukla cinsellikk desen bizim ülkemizde elini sallasan ellisi yaşarsın basit bir şekilde ancak duyguların ne kadar karışık olursa olsun seçici olmayı biliyorsun.. ve gelecek korkun olması normal çünkü aile evindesin
Aynı zamanda şiddet uygulamış kocan erkeklere karşı güvenin kırılmış olabilir
... ve sen ne istiyorsun olması gereken senin mutlu tebessüm ettircek şöyle bir insanı bulman gerek vefakar Deli dolu iyimser sana değer veren senin sen olduğun için değer veren sohbeti güzel ve duyguların yeniden kendine gelecek ve seni anlıycak ağlarken kafanı koyacağın o kişiyi bulursan arkadaş sevgili adına ne koyarsan hayatın bitmedi sadece birazda yorgunsun 😊 gül kız çabuk yoksa saçına sakız sürerim bir kendini sev şöyle elinle
Yani kendimi sevoyorum ama dediğin aile evi zor oluyor
Ki senin bahsettiğin birisi yok
Öyle birisi yoktur yani
Nereden biliyorsun yok.. vardır illaki.. pırlanta insanlar vardır azda olsa önemli olan denk gelmek sadece ve böyle biri senin bedenin için sana yaklaşmaz seni dinler sohbet eder yatmak için fırsat kollamaz senin sen olduğun için duygularını ve seni anlamak için yanında olur saçını okşarken bile bir bebek gibi okşar
Varsada bana denk gelmez
Özelden konuşabilirmiyiz yanlış anlama ön yargı biraz törpülemeni istiyorum
Olur
Çıktım gizliden...
Mesaja cevap verdim
Geldim özelden yazın
Burdamısın
Burdayım
Geldim
Siz aklımda kaldınız
karşına iyiler çıkar
Yeni mi boşandın
Genelde öyle hissedilir ama alışırsın
Çünkü hayatın bitmiş
e simdi nasıl gecinecenki
En güçlü doğuşlar burdan başlıyor
Evlenmeyi dusunuyormusun
Değil aslinda toparlanmak icin kendine zaman ver
Alışırsın zamanla yeni hayatına yeni düzene
Hayatına birilerini al hayat devam ediyor
Kullerinden doğmaya çalış
Ben sizle konuştum mu daha önce hatırlıyorum
Sanmam yeni açtım hesabı
Hatırlıyorum sizi
Bilemedim
Ben sizi bildim
İyi bakalım
Yazar mısın bi
Yanlış anlama daha önce konuştuk o yüzden dedim
Yanlış mı anladın
Tanımıyorum seni
Ben tanıyorum
Ben tanıyorum seni yazar mısın
Yo gerçekten bitmedi yasin kac
29
Bitmedi bisi olmaz yeni biri ile tanışabilirsin bla. bla. daha gencsin
Yokki
Kimse mi
Evet
Peki istiyormusun kj
Neden olmasın
Şehir nere
Niye sordun
Merak tanışmak istemek sıkıntı mi
Gerek yok
Neden olmasın diyip reddetmek burdan olduğu icin mi ön yargı
Evet biraz öyle korku güvensizlik
Ah sana gerçekten bisi diyimmi
Evet tabi
Ne kaybettiysem bu ön yargi yüzünden neden bu kadar ön yargılısıniz. ya da niye ön yargılı davrandın
Dengini bul
Yok
Zamana bırak az
2 yıl oldu
Bak tanış ama temkinli ol
Elin ayagın saglam mı
Evet
O zaman saglıklı birisin biten bişey yok
Sadece cocuguna on numara bakman lazım
Bakıyorum
Tam tersine yeni başlıyor
nasıl yanı?
hayatın yeni başlıyor
Neden bitsin ki
Yeniden doğmalısın
Karamsar olmayınız
Hayır
Kendini bir kuş gibi hafif hissedeceksin inan bana
Kafad bitiyor her şey düşünme öyle
Kendine güven yapabilirsin
Canım allah yardımcın olsun
Hesabım dondurulmuş mesajına cevap veremedim, bu hesabıma yaz
Şapşal
Yeni basliyor
Yeniden başlayacaksn