2 ayHayat, boşanmanın ardından bir tür kışa girmiş gibi hissediyor insan… Her şey sessiz, ağır ve biraz da yabancı. Ev, bir zamanlar iki kişilik sıcaklığın sakladığı anıları taşıyor, şimdi sadece boş odaları ve gölgeleriyle seni karşılıyor. Sokaklar, kalabalık insanlarla dolu olsa da, içindeki yalnızlığı kimse fark etmiyor; kalbinin en derin köşesinde bir boşluk var, sessiz ama keskin. Çocuğun, seninle birlikte bu yeni dünyaya adım atsa da, sorumluluk ve özlem bazen nefesini kesiyor. Onun gülüşü, gözlerindeki merak, sana hem güç veriyor hem de eski hayatının kaybını hatırlatıyor. Kendini yorgun, hatta kırılmış hissedebilirsin; çünkü hayat, bir anda seni durdurup yeni bir yola soktu ve sen bu yolun haritasını kaybetmiş gibisin. Ama kışın en soğuk günleri bile bir baharın habercisidir. Bu sessizlik, bu yalnızlık, zamanla içindeki renkleri yeniden keşfetmeni sağlayacak bir hazırlık. Hayat bitmedi, sadece farklı bir tonda, daha derin ve bazen acıtan bir melodiyle akıyor. Ve sen, bu melodiyi dinlemeyi öğrendikçe, kendi ritmini yeniden bulacaksın. Kırılmış dalların bile filiz vermeye hazır olduğunu göreceksin. Her adım küçük olsa da, yeniden yeşermek mümkün…Senin hikâyen burada sona ermedi; sadece sayfalar değişti. Ve bir gün, geriye dönüp baktığında, bu karanlık kışın aslında seni güçlendirdiğini, yeni renkleri, yeni umutları ve yeni yolları ortaya çıkardığını fark edeceksin...
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
2 ayBnc hiçbir şey bitmiş olmuyor, yeniden başlıyor hatta. her şey çok zor diye şikayet etmek yerine nerden başlamalıyım, neresinden tutunmalıyım hayata diye düşünmeli. Olumlu yönlerine şükretmeli. Düşünmeden ard arda çocuk sıralayan sonra da hayatını ve ömrünü sömüren o heriften hiç ayrılamayan kadınların 50 yıllık çilesini düşün ve sana tekrar baştan başlama şansı verildiği için şükret. Yapamayacak olsan Allah sana bunu vermez. Yaparsın. İşe de girersin, kendini yeniden de keşfedersin, güzel analiz yaparsan daha sağlıklı bir ilişki kurup, evlenip, çocuğuna yine bir aile kurabilirsin ya da butik bir aile olarak iki kişi devam edebilirsin.
Zor dediğimiz her şey bize öğretilmiştir. Aslında zor diye bir şey yoktur. Ben sana öğreteceğim: Aslında her şey çok kolay inan bana. Gereksiz duyguların buhranında boğulmaya gerek yok.
10 Yorumla
Valla silkelen ve kendine gel ne bitmesi? Aksine her şey daha yeni başlıyor. O çocuk senin yükün değil en büyük dayanağın, can yoldaşın. Boşanmak dünyanın sonu değil mutsuz bir evlilikte çürümekten kurtulmaktır.
Şu an hissettiklerin çok normal bir devir kapandı sonuçta ama hayatım bitti dersen o çocuğa da yazık edersin. Sen güçlü duracaksın ki o da senden feyz alsın. Elalem ne der diye düşünmeyi de hemen bırak; o elalem senin gözyaşını silmiyor. Kendi hayatının iplerini eline al, kendine odaklan. İnan bana, bir süre sonra İyi ki yapmışım diyeceksin.21 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
2 ayNiye öyle olsun ki ben iki çocukla gayet mutluyum bir işe girin çalışın ya da birşeyler ile meşgul olun zamanla alışıyor insan zaten hiç bir şey aklınıza bile gelmez
21 Yorumla
Soran2 ayCalissan bile geçim zor
Yapay Zeka Cevapladı
Boşanınca hayat bitmiyor, şekil değiştiriyor sadece 🧡 Hele bir de çocuk varsa, artık “yol arkadaşı”nla yürüyorsun gibi düşün. İlk zamanlar böyle hissedilmesi çok normal, yas süreci gibi. Zamanla kendini toparlayıp yeniden kurduğunda “iyi ki bitmemiş” diyeceksin. Unutma, anneysen hep oyundasın, sadece level atlıyorsun 👩👧👦💪
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
2 ayBoşanmış kadınlar bitik kadınlar da onda çoğu bekar ciddiye almaz takılmalık görür eskisi gibi rahat ilişki kuramazlar 🙄 seçenekleri yok kadar az mantık ilişkisine kayar işler vs vs birde çocuk var oh mis sevgilim den ayrıldım meselesi değil bu işler doğru seçim yapmayan kadınlar acı gerçekleri kendi düşen ağlamaz o yüzden böyle etraf boşanmış kadınlar dolu umurum da bile olmaz bazıları aşırı rezil bazıları hak ediyor bazıları ise az da olsa beş para etmez insana denk gelmiş
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
2 ayTamamen içinde yaşadığın toplumdan kaynaklı Türkiye’de değil de Avrupa’da ya da Amerika kıtasında bir yerlerde yaşasaydın büyük ihtimal böyle düşünmezdin çünkü çok var böyle evlilik yapıp boşanan çocuğu olan insanlar ama Türkiye’de böyle olunca insanlar çok aşırı ayıplıyor hayat bitmiş gibi gösteriyorlar sosyal ekonomik durum da zaten cabası
01 Yorumla
Soran2 ayTamamiyen ekonomik
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. hayatımın bittiği hissi boşanmadan sonra normal, özellikle çocuğu olan kişilerde bu durum daha çok görülüyor. çünkü birdenbire tüm sorumluluk senin omuzlarına biniyor ve eski hayatınla ilgili her şey değişiyor. ama gerçekten hayatın bitmiş değil, sadece yeni bir sayfa açıyorsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayAdam ne mutlu olmuştur. Bak 28-30 yaş öncesi erkekler amsalak gerçekten. Evlilik bir erkek için cehenneemdir. Adam cennettinde tekrardan ve çok mutlu olmak zorunda çünkü kadın dırdırı isteği yok gereksiz maddi yükler yok... Huzur ve mutluluk var.
Senin tiribini çekicek yanında olucak bir adam yok artık. Kullanabiliceğin istediğinde içinde ki sıkıntıyı irini balçığı kusabiliceğin ömrünü yiyip ruhunu hafifleticek bir erkeğin yok artık yanında. İçinde ki bitmişlik hissi bundan.
04 Yorumla- 2 ay
😄 çok iyi özetlemisşsin de, soru soran böyle miydi ki? Nerden biliyorsun?
Soran2 ay@BeyazPapatya001 ben evimde TV izliyordum benim suçum yok 😂😂
Cevap sahibi2 ay😏 Her kadının omurgalaşmış ortak noktaları vardır. Zaten o ortak noktalarla kadınlar ünlenip şenleniyor 😗 Hiç evlenmedim ama çoğu gün evlenmiş gibi hissettiriyorlar sağolsun evli çiftler bana.
Soran2 ay😂😂😂
Neden hayatın bitsin? Çocuğun var. Beraber hayatı yaşayın işte. Hem ona yaşat hem de onunla beraber yaşa. Gören de sanacak çocuğun yük. Ya sabır. Birisi hayatınızdan çıkınca drama queen’lik yapmayın.
01 Yorumla
Soran2 ayMsddiyat zorluyor
2 ayO gayet normal çünkü alışık olduğun bi düzenin vardı artık aynı şekilde devam etmediği için böyle hissediyorsun, biraz zaman tanı kendine bu günler geçici kendini çocuğuna ve bundan sonraki yaşamına ver.
10 Yorumla
2 ayBosandigin icin hayat ile maddi manevi tek basina mucadele etmek zorunda kalacaksin, cocugun oldugu icinde yeni partnerler icin her zaman zamanin veya musaitligin olmayacak. Bu sebeplerden oturu olabilir.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Boşanmadan da hayatın bitmiş gibi hissedebiliyorsun merak etme.:)). Senin için önemli olan kendine hayat kurabilecek ekonomik özgürlük var mı en mühimi bu
01 Yorumla
Soran2 ayÇalışıyorum ama gene bagimsizligim yok yetmiyot
Aile & Toplum konusunda 462 cevap paylaştı. Bi an kendini boşlukta hissediyorsun zamanla alışırsın ama çalışmak çocuğa bakmak vs senin için zor olacak gibi. Baba evinde durmak da bir yere kadar. Çünkü rahat hareket edemezsin harcama yapamazsın vs vs
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı.
2 aySen istemeden mi gerçekleşti boşanma niye hayatın bitmiş olsun aksine daha yeni başlıyor gibi hissetmelisin 🙏🏻
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 525 cevap paylaştı.
2 ayHayatını birine daha doğrusu iki kişiye adamistin eskiden şimdi boşandın alışkın olmadığın bir hayatin içindesin yadirgiyosun normal çocukla baş başa kalmış olmak da bu durumu etkiler
00 Yorumla Çünkü bitmiş... Eskisi gibi sevgili opmak ve ayrılmak o rahatlık yok... Artık sadece biri seni seçer ve tercih ederse o da belli bir süre gerekirsin insanlara...
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. İşe güce başlayınca ya da bir düzene geçince her şey değişir
Çocuk büyüdükçe daha da değişir hayatında farklılaşır
05 Yorumla
Soran2 ayİse başladım
Soran2 aySadece tek başıma hayat kuracak kadar ücret almiyorum
Soran2 ay2
2 ayCanım benim hayat bitmedi. Aksine yeniden daha temiz bir şekilde başlayacak evladına.
20 Yorumlaamann bitmezz şu an belki psikolojik olarak çöktün ama kalkarsınn sen güçlüsün her şerde her zaman vardır bu hayırr
00 Yorumla
2 aySen Divorce kadınısın. Dik dur.. Elbet ki üzüleceğin anlar olacaktır. Ama hep mutlu olmayı ihmal etme
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayBen de boşandım iki çocuğum var bir yıldır da yalnız yaşıyorum arada bir çocuklarımı görüyorum evim dağıldı yuvam dağıldı evim satıldı çocukların mı doğru görüyorum gerçekten çok zor ama bir şekilde zaman ilaç oluyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
2 ayİnsan bazen yıpranıyor senin başından kötü dönem geçmiş boşanmak zor bı durum kolay değil ama atlatırsın hayat devam ediyor sonuçta
00 Yorumla
2 ayOlur ilk zamanlar. Dur daha dul avcıları peşine düşer. Aşk sevgi sanırsın yatak isterler
010 Yorumla
Soran2 ayAman düşüyorlar zaten
- 2 ay
Düştüler zate diyecektin heralde
Soran2 ayEvet
- 2 ay
Olsun sıkma canını hayatın gerçeği
- 2 ay
Ne kadar oldu boşanalı
- 2 ay
Ben sana yürümem baştan belirtim ben evliyim
Soran2 ay2 yıl
- 2 ay
Yeni değilmiş kız şimdiye aşmış olman lazımdı bunu
Soran2 ayAstım zaten ama aileyle yaşamak zor
- 2 ay
O çok kötü.. bebene laf ederler bişey dicen diyemezsin. Berbat bir şey.
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Değil ilk başlar öylede sonra zamanla alışıyorsun o süre çok önemli zamanla geçicek ama zorlu yorarark sonra alışcaksn sonra rahatlama yaşadım..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Eğlenen yaşayan yaşıyor ama zor bir durum yüksek enerji lazım
07 Yorumla
Soran2 ayCinsellik diyorsan istersem yaşarım o değil mesele
- 2 ay
Hayır ya onu demedim genelde abuk subuk cevap veririm de ciddi bir durum olduğu için bu sefer gerçekçi cevap verdim yani tatile gidiyorlar ev alıyorlar araba alıyorlar arkadaşları ile gelip gidiyorlar bu tarz şeylerden bahsetmek istedim yoksa Türkiye'de bunu isteyip yaşayamayacak kadın yok gibi bir şeydir
Soran2 ayHmm evet alamiyorum
Soran2 ay2
Soran2 ayİnşaallah
Aile & Toplum konusunda 820 cevap paylaştı. Boşanmak tabiki zor bir süreç. Alışıcaksın, evladın için
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 480 cevap paylaştı. Ekonomik gücün yoksa maalesef bu piskolojik sınırı yaşarsın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
2 ayBir işin var mı kiminle yaşıyorsun yalnız kalıp kendine sarmış olabilir misin
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 362 cevap paylaştı. Şu an öyle hissetmen normal zamanla atlatırsın bence.
00 Yorumlaİlk başta öyle geliyor sonra yavaş yavaş bu psikolojiden kurtulursun..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
2 ayYooo ne bitmesi daha güzel olacak özgürsün ve arkada destekçin olacak her zaman
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 372 cevap paylaştı. Hayat asıl şimdi başlıyor emin ol. Bu sadece bir süreç. Atlatacaksın...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
2 ayDepresyon halde şu an zamanla bulutlar kalkar ama zaman alacak umarım güzel olur sen ve çocuk için
00 Yorumla
2 ayyani neden bitsin ki çalışıyor isen kendine ait bir evin ve sevgilin var ise
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
2 ayMaalesef ki bu hissiyat hayatına başka biri girene kadar aynen devam ediyor
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı. Hayır yeni bir hayat seni bekliyor en gğzelinden
00 YorumlaÖyle olmuyor klasik boşanmış insan sendromu yaşıyorsun
00 Yorumla
2 ayBen çocuğumu tek başıma büyüttüm. Hiç öyle hissetmedim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 603 cevap paylaştı. Hayat sen istemesen bile biymes. Daha yaşanacak çok gün var
00 Yorumlaaslında öyle olmuyorda sen öyle hissediyorsun yıpranmışlık işte
01 Yorumla- 2 ay
Yani olmayanı mi hissediyor
Evet öyle maalesef çünkü evlenmek ve çocuğuna senden başka gerçek anlamda sahip kimse çıkmaz yani o yüzden tek kalman daha iyi hayatın bitmedi daha
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayBence maddi durumu iyiyse daimi velayeti babasinda kalsın. Yoksa tek yasantin çocuğun olur. Kendine bakmaz çöker gidersin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayEski eşin hayatı yeni başlıyor gibi hissederken sen neden bitmiş gibi hissediyorsun? O yüz yıl önceki cehaletten çıkın artık kadınlar olarak
04 Yorumla- 2 ay
Sen çıkmışsın sanırım tebrik ederim umarım herkes bu bilinçle olur
Cevap sahibi2 ay@Fanidunya0702 ben hiç girmedim. Simdikiler sözde eğitimli medeni vs vs ama zihniyet hala oldukça geri. Kılık kıyafetle, eğitimle ya da sayısız kitap okumakla geliştiğini sanan ortaçağ insanı ile dolu ortalık. Bunlar çocuklarını da kendileri gibi yetiştirdikleri sürece 100 yıl daha aşamayız biz bir şeyleri. Tabi ınsanlık hala normal seyrinde var olursa...
- 2 ay
Bunu aşmak için ne gerekli sence
Cevap sahibi2 ay@Fanidunya0702 toplum düşüncesinin kendi düşüncesi olmadığını idrak edecek insanlar..
Gizli Üye(25-29)2 ayNiye üzüyon kız kendini o kaybetmiş. Bende üniversite mezunuyum iş bile bulamıyorum. Düzgün bi adam da yok hep üzdüler ama napıyım bi şekilde tutunacağız hayata
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayEvliyim ve hayatım bitmiş gibi hissediyorum hangisi daha kötü bilemedim
12 Yorumla- 2 ay
Gel de anlat
- 2 ay
neden öyle düşünüyorsun
Gizli Üye(25-29)2 ayTamamen boşanma psikolojisi geçecektir merak etmeyin
10 YorumlaHayir sadece boşandıktan sonra biraz aptal hissediyor kendini insan ama zamanla hersey netleşiyor hele ki çocuğun var bitmiyor aksine yeniden başlıyor ve güzelleşiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)2 ayHayır öyle düşünmeyin benim bir çok arkadaşım var boşanan ve bir çocuğu olan ama hayatlarına çok daha güzel ve huzurlu devam ediyorlar. Kader diye bir şey var ve önüne geçemiyorsunuz o yüzden hayatınıza bakın ve sizi mutlu edecek şeyler yapın.
03 Yorumla
Soran2 ayNasıl geçiniyorlar ne iş tapiyorlar
Cevap sahibi2 ayHerkes kendine göre yapabildiği bir iş buldu. Kafe de çalışan var mesela bir doktor ofisini temizleyen var. Ama mutlular
Soran2 ayAile evinde kalmak beni mutsuz ediyor
Gizli Üye(36-45)2 ayEğer tahmin ettiğim kişiysen iyi olmana sevindim
00 YorumlaOlabilir evlilik varsa bosanmakta var tabi zor durum bu bende aynı şeyi yaşadım bir süre önce kolay değil senin için zor durumların olacaktır
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayBen de o evredeyim boşanmak üzereyim. 1 bebeğim var onu babasız büyütmek istemiyorum, ne hayallerle evlenmiştim tepetaklak geldim ne yapacağımı bilmiyorum
01 Yorumla
Soran2 ayKaderimiz aynı 😔
Hayat bitmiyor bitiriyorlar ama müsade etme sakın ve keşke demeyeceğin şekilde çocugunla. ayakta durmaya calis yikmalarina müsade etme
06 Yorumla- 2 ay
Çok güzel tavsiye muhtemelen başına gelmiş ve bu mücadeleden galibiyet ile çıkmışsın
- 2 ay
@Fanidunya0702 evet düşene vuran çok oluyor ama evladın varsa vursalarda yıkılmamayi öğrenmelisin
- 2 ay
Benim annem de bizi öğle büyüttü çok saygım var senin gibi annelere
- 2 ay
@Fanidunya0702 estağfurullah ama arada olan çocuklara olduğu için onları nekadar düşünerek harekette etsek bir yerde biz anneler de yenik düşebiliyoruz ama şükür her halimize
- 2 ay
Ne zaman istersen dinlerim seni elimden geldiğince yanında olurum lütfen aklında bulunsun
- 2 ay
@Fanidunya0702 teşekkür ederim yardıma ihtiyacım yok
1 sene oldu.2 cocugumla gayet mutluyum. Zor olsa da bi şekilde her şey yoluna giriyor.
10 YorumlaYazsana dertleselim sorcaklarim var sorun var bendede
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Geçmiş olsun kardeşim
10 Yorumla
2 ayHayır hayatım hayatın asıl şimdş başlıyor boşanmayı göze aldığına göre oldukça güçlüsün
00 Yorumla
2 ayOlmasın bence ikinci hayatın yeni başlıyor bu hayatta sana başarılar
00 Yorumla
2 ayEyvah yanmışsın sen. Hayat hadi ordan belanı benden söylemesi
00 YorumlaAlışmak biraz zaman alır kendini boşlukta hissedersin
00 Yorumla
2 ayNe alaka hayat bitmedi sadece yeni bir sayfa açıp hayatının keyfini çıkar
00 Yorumlaboşanma sonrası depresyon yaşıyor olabilir misin?
00 Yorumla
2 ayBen de bekarim gec kaldim gibi geliyor kimse halinden memnun degil
00 YorumlaBüyük ihtimalle alışılmış şeyler yaşanmadığı için oluyor
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı. Yeniden başlıyorsun dik dur. hem kendin hemde evladın için
00 Yorumla- Devamını Gör (76)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer