Gizli Üye(25-29)2 ayBide soruyorsun şu evli adamların bi yakasından düşün ya bekar mi yok bide sohbet amaçlı dıyorsun yalnız karısı yakalarsa sohbet amaçlı olmadığını anlarsın ikiniz zinadan dava açar ki bunuda hak ediyorsunuz harbiden evli adamlar da ne var size ayrı yuva kurmak zor geliyor milletin kurulu düzeni kurcalıyorsunuz
05 Yorumla
Soran2 ayKarısıyla artık birbirlerine karışmıyorlarmış öyle dedi ev arkadaşı gibi biley olmuşlar
Cevap sahibi2 ayBu sadece adamın dediği evine gidince karısına aşk cümleleri diyordur görüyordur kadın ama sürekli yalan atdıgı için üste çıkıyordur kadının bildiğini yalan düşünüyorsun falan demiştir nerden biliyorsun erkek herşeyi der yani bide neden evli bir adam
Soran2 ayAkşam eve gidince de sürekli benle mesajlaşıyordu ama dün engelledim konuşmayı bitirdim baktım sürekli konuşmak istiyorum saçna sapan davranıyorum öyle
Cevap sahibi2 ayDevam et ama o kadın delillerini toplarsa artık işin zor mahkemede böyle dersin
Soran2 ayKonuşmayı bitirdim diyorum ne diyorsun
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)2 ayBak, sen hayatının en güzel ve özgür dönemindesin. Dört çocuklu ve evli bir adamın hayatındaki 'kaçış noktası' olmak, senin değerini yansıtmaz. Bu ilişki sana tam bir gelecek sunamaz; sadece gizli saklı anlar, vicdan azabı ve başkasının sorumluluklarının gölgesini verir. Sen, birinin 'ikinci planı' değil, her şeyiyle senin olan bir hayatın 'tek başrolü' olmayı hak ediyorsun. Kendi enerjini ve gençliğini, sonu belli olmayan bir çıkmaza hapsetme. Şimdi vazgeçmek zor gelse de, bu senin kendine olan saygın ve gelecekteki huzurun için atacağın en doğru adım olacak.
01 Yorumla
Soran2 ayZaten konuşmayı kestim engelledim neden bilmiyorum sürekli onla konuşmak istiyorum o kadar saçma davranıyorum ki anlatamam ama kendime engel oluyorum zaten konuyu da sürekli belaltına çekmeye çalışıyor
Gizli Üye(18-24)2 ayBende 1 sene evli 2 çocuklu bayanla konuştum genelde ileri giden taraf hep o oldu sadece mesajlaştık buluşmadık ama. Biraz mesajların ileri gitme sebebi yaşlar yakındı o 27 ben 25 im o yüzden öyle oldu ben konuyu değiştirirdim hep o ileri gidince falan sonra bir şey oldu kendisi kesti konuşmamızı.
030 Yorumla
Soran2 ayBen 19 o 39 sadece sohbet var bilmiyorum yani aşırı yanlış mı yaptığım
Cevap sahibi2 ayBen bizimkisini yanlış görmedim hep sapıklık yapan o olurdu bende uzatmadan konuyu değiştirirdim ben sadece reelde arkadaşım yok diye onunla konuşmak istedim best friend olarak görüyordum zaten bazen hatta abla derdim ona
Soran2 ayYine de yanlış senin karın bi adamla konuşsa sadece sohbet olarak yine kıskanırdın
Cevap sahibi2 ayBen evli değilim evlenmeyi de düşünen biri değilim kadın da sözde kocam izin veriyor kıskanmıyor diyordu ciddiyim bak
Cevap sahibi2 ayKocası biraz deyyus gibi bir şeydi
Cevap sahibi2 ayYani erkek arkadaşı olmasına arkadaş olarak konuşmasına bişey demiyomuş kocası
Soran2 ayAyyy benimki de öyle birbirlerini aldatmışlar o yüzden artık karışma yokmuş
Cevap sahibi2 aySeninkiler tam deyyusmuş ama bildiğin oha
Cevap sahibi2 ayBizde kocası beni biliyordu ama normal arkadaş gibi sohbet ediyoruz diye biliyordu ileri gittiğimizden haberi yoktu
Soran2 ayBen konuşmayı bitiricem yine de
Soran2 ayBen kadının dediğine inanmadım belki sana öyle diyırdı
Cevap sahibi2 ayBilmiyorum kocasının haberi yokta olabilir ama kocasını afedersin bildiğin gvat konumuna soktu yani
Soran2 ayYok be kocasının haberi yoktur yalan dolan cidden iğreniyorum böyle evlilerden
Cevap sahibi2 ayZaten ben onunla arkadaş gibi konuştum konuyu farklı yerlere çeken o oldu öyle olunca bile değiştirdim konuyu.
Cevap sahibi2 ayEvli kadınlar işte sanal da olsa aldatıyor artık illa reele gerek yok yani
Soran2 ayÖyleler bu da sohbeti saçma sapan yerlere çekmekte çalışıyor ama ben kapatıyorum öyle yani
Cevap sahibi2 ayNe zaman başladınız bizim 1 sene devirdik hemen hemen sonra o bıraktı konuşmayı
Soran2 ay2 aydır konuşuyoruz da ben konuşmayı bitiricem ama onda normal boydan fotom var hani bir yerde kullanabilir belki direkt engellersem sence normal şekilde konuşmak istemediğimi mi söyleyeyim yoksa engelleyeyim mş
Cevap sahibi2 ayAd soy ad vermediysen adama direk engelle bitir
Cevap sahibi2 ayBirde sana kafayı takcağını sanmıyorum karısıyla madem açık ilişki yaşıyor başkasını bulur senden kopunca zaten
Soran2 ayAdımı biliyor sadece
Cevap sahibi2 ayTamam engelle geç o zaman
Soran2 ayTelegramdan konuşuyorduk numaramı da gizlemiştim bulamaz değil mi telegramı silersem
Cevap sahibi2 ayNumaranı biliyorsa arayabilir mesaj atabilir
Soran2 ayBilmiyor ki telegramda gizlemiştim numaramı
Cevap sahibi2 ayBişey olmaz bas engeli o zaman durma sjsjsjs
Soran2 aySağol valla ya
Soran2 ayRahatladım
Soran2 ayYa adamla konuşmak çok sarıyo of napcam ben
Soran2 aySendede böyle oldu mu
2 ayYol yakınken uzaklaş. Yanlış yanlışı doğuruyor. Bir bakmışsın o girdabın içindesin 🌪️ ve artık sen de çıkmak istemiyorsun. Çünkü alışmışsın. zaten bu en kötüsü. 2. Kadın olmaya alışmak. Bu insana en berbat hissettirici tarafı. Ne yazık ki erkekler böyle ve sen bu soruyu her ne kadar soruyor olsan da bir olayda merak ve heyecan varsa verilen cevapları okusan da fayda etmez yapacağından geri kalmazsın. Yaparsın ve biterse ders olsun unutma yaşadığın her gün sana tecrübe.
01 Yorumla
Soran2 ayO kadar haklısın ki anlatamam baktım sürekli onunla konuşmak istiyorum falan anında engelledim çünkü böyle olmaz zaten belaltına çekip duruyordu konuyu ve karaktersiz bir adamın teli düzgün olsa zaten karısıyla konulur eder o yüzden bitirdim konuşmayı çünkü bitirmesem bağlanıcam alılıcam falan sıkıntı yani
Yapay Zeka Cevapladı
Evli ve 4 çocuklu bir adamla konuşmak seni bu kadar düşündürüyorsa kalbin zaten alarm veriyor demektir ❤️🩹 Konuşma masum başlasa da zamanla duygu karışıklığı yaşama riskin çok yüksek 😔 Hem kendini hem de o ailenin düzenini korumak için mesafe koyman en sağlıklısı olur. Kendi yaşına ve hayatına uygun, özgür bir ilişki hak ediyorsun 💫
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
154Cevap
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
2 aySübhanallah ilk defa duyuyorum djjsjsjs
51 Yorumla Adam evli evli hemde 4 çocuklu sence normal mi konuşmaniz?
412 Yorumla
Soran2 ayBen 19 o 39 sadece sohbet ediyoruz karısı da onu aldatmış
Soran2 ayHaklısın konuşmayı bitiricem
Soran2 ayTeşekkür ederim konuşmak istemediğimi ona açıklamalı mıyım sence çünkü normal boydan bir fotom vardı onda var da o yüzden
Soran2 ayHani direkt engellersem bir şey yapabilir mi diye
Soran2 ayHayır profil fotoğrafımda vardı ss çekmiş olabilir
Soran2 ayTamam çok teşekkür ederim Allah razı olsun
2 ayEscsin söyle kızlar nefret ediyorum tiskinti geliyor 🙄 çöp olduğunuzu belli etmeyin gizliden yazıp tipsiz fotosunu koymuş meymun travesti gibi tipin var
30 YorumlaValla kusura bakma ama sadece sohbet diyerek kendini kandırma. Evli ve 4 çocuklu adamın seninle ne sohbeti olabilir Allah aşkına? O adamın derdi sohbet değil aradığı heyecan. Senin de vaktin bu kadar değersiz olmamalı. Yanlış mı diye sormuşsun bal gibi yanlış. Yol yakınken o sohbeti de o adamı da hayatından çıkar. Yarın bir gün işler ciddiye binince ben ne yaptım dersin ama iş işten geçer.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 480 cevap paylaştı. Bu sohbet mevzusu b*ka sarar ihale senin elinde patlar yapma kes iletişimi kara kedi olursun
14 Yorumla
Soran2 ayZaten kestim baktım sürekli onla konuşmak istiyorum dedim bu böyle olmaz
Soran2 ayÇok haklısınız hala onla konuşmayı istiyorum ama kendimeengel oluyorum yani ne oldu bana böyle bilmiyorum iyice saçma sapan davranmaya başladım ya. Ve zaten adamın da niyeti bozuk sürekli belaltına çekiyor konuyu falan
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
2 ayKadın ve erkeğin arkadaşlığı bir süre sonra çekime dönüşebilir. Üstelik evli biri ile arkadaşlık etmeni önermem. Eşi öğrense iyi ki varsın deyip boynuna sarılmaz değil mi.. Kendin gibi insanlar ile arkadaşlık kur güzelim.
10 Yorumla
m 2 ayTabi ki de yanlış sence senle sohbet etmekte ki amaç ne ki eşiyle edemiyor mu sohbetini kendine yeni aksiyon macera mı arıyor
13 Yorumla
Soran2 ayİkiside birbirini aldatmış artık umursamıyorlar birebirlerini öyle diyeyim ve sadece sohbet ediyoruz o 39 ben 19 um yanlış mı gerçekten Sonuöta karışmıyorlar
- 2 ay
O onların ahlaksızlığı onlar öyle yapıyor diye bu durumu normalleştirmemek gerekiyor. 39 yaşında ki adamın 19 yaşında bir kız evladı ile ne işi olabilir senin kara kaşına kara gözüne mı kurban bu adam niyeti bozuk bozmuş bir kere karısını aldatan adam uçkurunun peşinde o belden asağısının derdine düşmüş sen peki çok yanlış yoldasın umarım trol bir sorudur bu kadar saf olunmaz
Soran2 ayTrol değil zaten konuşmayı kestim bugğn engelledim sürekli cinselliğe çekiyordu konuyu. İştendim artık nefret ediyorum ya bir de diyor ki biz karımla birbirimize karışmıyoruz vs sonra düşündüm yani belki kadın mecbur kaldı evli kalmaya bununla ve o yüzden mesajlaştıklarına bir şey demiyor düşünsene kocasını görüyor evde biriyle mesajlaşıyor ister istemez hiç sevmese bile zoruna gider o yüzden bıraktım konuşmayı
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
2 ayBu tiple mi evli 4 çocuk babası ile konuşuyorsun 😃
Devam et sohbet amaçlı konuşmaya elbet karısı yakalar😃20 Yorumla İnsan bazen neyi hak ettiğini kendi seçermiş. Sen hak ettiğin konuma gelmişsin. Yanlış mı bilemem ama geldiğin konumu biliyorum. :D
20 Yorumla
Evli ve 4 çocuklu adamla “sadece sohbet” genelde öyle kalmaz. Sen bağlanırsın, o hayatına devam eder.
En mantıklısı mesafe koymak. Kendini riske atma 😄00 Yorumla
2 ayYanlış ve iş sadece sohbette kalmaz. Buluşmak isteyecek, sonra öpmek isteyecek, sonra yatmak isteyecek.. yuva yıkmayın.
04 Yorumla
Soran2 ayBuluşma gibi bir topa girmemde ben mi yuva yıkıyorum kaç yaşında adam karısına sadık kalmayı ben mi öğreticem
- 2 ay
Yine de aklında olsun. Bir gün KS'den elemanın biri böyle demişti diye hatırlarsın
Soran2 ayZaten konuyu cinselliğe getirmeye çalışıyor ama ben kapatıyorum
Soran2 ayHaklısın ya
- Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı.
2 ay00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
2 ayMutlu et sevaptır 😂 birgün senin kocanıda mutlu ederler😂
10 Yorumla Onun da ben sıfatına çocuklarından da mı utanmıyor :D
11 Yorumla
Soran2 ayBen 19 um o 39 yaşında sadec esohbet ediyoruz öyle diyim ve karısı da onu aldatmış sorun yok sohbet etmemizde diyor
2 ayYok yanlış değil tatlım. Kndini o kadının yerine koy anlarsın yanlış mı değil mi
16 Yorumla
Soran2 ayKarısı da zaten kocasını aldatmış ki
- 2 ay
Gözünle gördün mü?
Soran2 ayHayır kendisi söyledi
- 2 ay
Kendisi söylediyse kesin doğrudur evli 4 çocuklu bir erkek asla genç bir kızı kandırmak kullanmak amacıyla yalan söylemez özellikle ülkemizde hiç olmaz böyle şeyler :)
- 2 ay
@GEZGİN5334 aynen 😅
- 2 ay
@Opacarophile_ sonra ülke niye gelişmiyor :)
2 aygencecik kızsın görende sanır evde kalmışsın yapma canım üzülürsün
20 Yorumla
2 ayneden evliler tercih ediliyor mesela bekarlar değilde
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 985 cevap paylaştı.
2 aySohbet amaçlı konuşuyorsun bu sorun mu kişiden kişiye değişir
Asıl soru şu
Nerdn tanıştınız ve sohbet konusu ne oluyor00 Yorumla
2 aySadece sohbetse sıkıntı yok ama özel konularda varsa sohbette sıkıntı
02 Yorumla
Soran2 aySadece sohbet var ya offf buradakiler niye böyle
- 2 ay
O zaman sıkıntı yok dediğim gibi.
2 ayBabanla düşün bir başkasını okeysen sıkıntı yok
01 Yorumla
Soran2 ayDüşünüyorum ve umrumda değil annem derdine düşsün ben değil
Aile & Toplum konusunda 618 cevap paylaştı. Ne istediğine göre değişir. Evli seviyosan sorun diilm ya da kısa iliski. Ama uzun istiyosan vazgeç bu sevdadan
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bekar ise sorun yok evli ise çok büyük sorun
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayYani tipine bakılırsa iyi yapıyorsun adamı tebrik ediyoruz biz evlilik kararları alana kadar seni bizlerden uzak tutsun
10 YorumlaÇok doğru bir yoldasın umarım gelecekte de birileri senin kocanla konuşur
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Konular sapıtmadıkça bir sıkıntı yok düşüncesindeyim, sapıtırsa da yargılayacak değiliz sizin hayatınız kaç yaşında insanlarsınız bu yaşa kadar öğrenmişsinizdir illa ki yanlışı doğruyu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Kız fıstık gibi kızsın bekar biri yokmuydu işyerindenmi o biliyormu
00 YorumlaBu kızı kime benzetiyorum ben la çok aşırı tanıdık geliyor
00 Yorumla
2 ayOnemli olan sohbet degil onemli olan sohbetin içeriği
00 Yorumla
2 aySohbet amavlı ise bilmiyorum ama eşi bunu öğrenince pek iyi hissetmeyecektir sanırım
Ya sence00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 656 cevap paylaştı.
2 ayDevam et ne olacak ki? Ayrıca kime göre neye göre yanlış?
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı.
2 ayYanlış ya da doğru sen ne sitşyor ne hisseşdyorsan önemli olsn odur
00 Yorumla
2 ayHadi senin yaptığın yanlış da.. Senle konuşan gevşeğin yaptığı karaktersizlik
00 YorumlaYa Bence bir sıkıntı yok yakalanırsan adamın eşi saçlarından sürükler seni
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 aySadece sohbet amaçlı tabii ki de konuşabilirsin mağarada yaşamıyoruz ama biraz da sana nasıl yaklaştı ile alakalı bir büyük gibi yaklaşmıyorsa sıkıntı içine sinmiyorsa konuşmazsın ayrıca
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çokta doğru sayılmaz 🤣 yani çocuklara bakıcı olarak düşünüyor olabilir seni🤣
00 Yorumla
2 ayMuhtemelen kullanır atar, o zaman anlarsın doğru mu yanlış mı
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sohbeti sürdürebilirsin. Hatta çocuklarının fotoğraflarını sorabilirsin.
00 Yorumla
2 ayyanlis yapiyorsun anlarsin ileride belki bosanma davasinda ismin gecer rezil olursun😆
00 Yorumla
2 ayYa bu yaşı küçükler site de ağır beni şaşırtmaya başladı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 2 ayBen şahsen evli adamlarla konuşmam abi gibi görüyorsam belki.
00 Yorumla
2 ayBir düşünceyi sorgulama gereği duymak bile yanlış olduğuna yönelik bir kanıt
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
2 ayÇelişkili görüyorum.
Bir tarafınız git diyor , diğer tarafın otur oturduğun yerde diyor.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayBekar adamlar mı kalmadı sohbet etmeye bunların karılarının eline bi geçseniz de sizi bi yırtsalar zilliler
06 Yorumla
Soran2 ayBitsin kocasını yırtsın
Soran2 ayGitsin
Cevap sahibi2 ayÖnce onu tabi sonra sizin gibileri bu yaptığın yanlış ilerde sınanırsın fotodaki sensen de bence kaldır
Soran2 ayFotoyu soru daha şok kişi görsün diye koydum temsili yani ben değilim ama sadece sohbet ediyoruz karısı da onu aldatmış mesela. O yüzden sorun yok vs diyor bilmiyorum
Soran2 ay20 yaş büyük benden. Ben 19 um o 39
Cevap sahibi2 ayİyi aferin çocuğum hoşuna gidiyo belli ki devam et olur mu
2 ayNe yanlışı çok doğru beşinci çocuğu da sen olursun ya da senden yapar mis
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 505 cevap paylaştı.
2 ayKarısına bunu yapan sana neler yapar düşün bi
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 768 cevap paylaştı.
2 ayYanlış da o adam da suç var senin ne işin olur arkadaş evlisin 4 çocuk var ortalık iyi değil..
00 Yorumla Düpedüz yanlışbirşey yaptıktan sonra ne yapmam gerektiğini soracak kadar malolmak istiyorum
00 YorumlaBacim yüzünü boyadin mi ne neden bu kadar kirmizi 😂 @
00 Yorumla
2 aydogru hatta canlı canlıda görusun ya mutlu et adamı :D
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 aySenin gibi kızları görünce kız olmaktan utanıyorum ne iğrenc yaratıksınız
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayAldatıyorsa vardır bir sebebi ben de evli erkeklerle seks yapıyorum
07 Yorumla
Soran2 ay@Devill_11123 kocan olsa başka kadınla konuşsa sen kocanı yersin
Cevap sahibi2 ay@ranzz11 bakmıyorum zaten eşinde sorun olmasa başka kadınlarla yatmaz ki kimse
Cevap sahibi2 ayKendin dedin zaten arkadaşım yok beni kimse istemiyor diye
Cevap sahibi2 ay@Devill_11123 ben kimin yalakasıymışım köylü
Gizli Üye(36-45)2 ayO adamı bırakıp benimle konuşmalısın ben evsiz ve 4 çocuksuz bir adamım sende kızılsın
02 Yorumla
Soran2 ayKızıl olunca ne oluyor erkeklerin gözünde
Cevap sahibi2 ayErkeklerin gözünde değil benim gözümde tarçınlı kekim oluyorsun
2 ayKnk adamdan ne bekliyorsun mesela boşanıp sana gelmesini mi sizin gibi kızlara kaşar deniliyor bilmene rağmen devam ediyorsun
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayAllah sizin gibilerden korusun yaşattığınızı yaşarsınız umarım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)2 ayYapmasan keşke evli erkekler yalan söylüyor yaşadım gördüm çok üzücü bir olay.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayBırakırsan iyi edersin sen niye kendi akranlarınla takılmıyorsun onu da anlamam
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 aySenin benimle takılman lazım baya sakince usul usul 🫣😝
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 aykoskocaman erik gibi hatunsun neyin doğru neyin yanlış olduğunu biz mi söyleyeceğiz sana.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayYavrum tır mı geçti senin üzerinden çökmüşsün resmen
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayIyi yapıyorsun devam etmelisin sizin gibilerin mutlaka çoğalması lazım 😂
00 Yorumla- Devamını Gör (156)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 