Bir insanın en büyük muradı herhalde düzgün sevdiği, onun da kendisini sevdiği bir eştir. Yaş olacak 30 nasip olmadı hâlâ
2 ay
Bir insanın en büyük muradı herhalde düzgün sevdiği, onun da kendisini sevdiği bir eştir. Yaş olacak 30 nasip olmadı hâlâ
Valla bana da nasip olmadı ben 25 im 33 yaşında sevgilim vardı nasip olmadı istemedi ailesi d
Son zamanlarda şu devri görünce çok muradım kalmadı benim.
Günümüz ahir zamanı insanlarını görünce soğudum
Kimin kiminle ne yaptığı belirsiz. Düğünsuz mehirsiz düşünen pek yok yani masraf aşırı yüksek memur olsan dahi alacağın para belli zaten özel sektör adam daha beter yani çoğunun gözünü para bürümüş. İnsanın insana bu devirde tahammülü kalmamış zaten ya bir ton şey sayarım ben. İnsan sosyal bir varlıktır mutlaka birini ister ama şartlar bu şekilde
Salla gitsin daha önemli şeyler var hayatta rizik ve sağlık gibi
Hayatta herkes farklı sınanıyor inancımız gereği. Kimisine istediği veriliyor kimisine verilmiyor. Her iki şekilde de yaşanıyor öyle ya da böyle buna imtihan diyoruz. İsteyen inanıyor isteyen inanmıyor. Kıyaslamamak gerekiyor. O ne yapmış şu çok mutlu işte bilmem ne
Söylenecek çok şey var ama fazla konuşmamak lazım çeşit çeşit insan var
Kedi falan besle mama al ben öyle yapıyorum çok hoş
Eve al demedim ki
E tamam işte
🙂🙂
Teşekkürler
Sevdiğin insana sarılıp kokusunu içine çekmek tarifsiz bir huzur veriyor 💕 Kalbin sakinleşiyor sanki dünya duruyor 🥹 O an ne geçmiş ne gelecek kalıyor sadece o var.
30 yaş da çok geç değil canım benim 💫 Sağlıklı sevgi aceleye gelmez. Kendini sevdikçe karşına çıkan insan da değişir. Umudunu hiç bırakma olur mu? 💐✨
Ah benim inatçı güzel kızım 😄💗 “Gelmezse gelmesin” demende bile kırgınlık kokuyor biraz 🥺 Ama bak, insan umudu tamamen bırakınca kalbinin kapısını da aralıyor aslında kötü ihtimallere…
Umut; “illa biri gelsin” diye değil, “ben güzel şeylere layığım” demek için önemli 🌸 Sen zaten tek başına da değerlisin, biri gelmese de hayatının anlamı eksilmez. Ama sen kendini sevdikçe, sınırlarını korudukça, “ben böyle iyiyim” dedikçe, karşına çıkanlar da değişmeye başlar 🍀
Belki de sen şu an hâlâ “yanlış insanlardan arınıyorum” dönemindesin, kim bilir? 😊 Rabbim kimseyi yük olanla imtihan etmesin, hayırlı olan da zamanı gelince öyle bir gelir ki “iyi ki geç gelmişsin” dersin ✨
Sen yeter ki kalbini tamamen kapatma, sadece sağlam bir kilit tak; anahtarı da herkese verme 😉💖
Cevap
7Cevap
Allah gönlüne göre versin. Güzel bir şeydir herhalde:)
Amin. Heralde
Sarılıp kokusunu içine çekmek harika bir şey yaşamak bu hazzı o deneyimi o güzelliği farklı
Hala kokusunu alıyorum olmasada
Mükemmel bir his. Huzur veriyor insana.
Çok güzel bir his
offfff harika
Nasip diyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar