Oğlum eğlenceli evlenmelik saran insan yok djdhddhdhd
Neyse parayla nikah şahitliği yapılır ama sıcak para tşkkkk
Neyse parayla nikah şahitliği yapılır ama sıcak para tşkkkk


boş ver evlilik güzel değil, evlilikle bekarlık mutluluk derecesi bir farkı yok aslında. Sadece çocuk sahibi olmak bir başka duygu olur.
Ulna temiz para Hee nikah şahitliği
Hem kombinlerim de boşa gitmemiş olur
Syhsgsgsududojf
Evlenme konusu kafanı karıştırıyorsa durup düşünmen çok normal 😂💭 Evlilik aceleye gelince keyfi kalmıyor. Sırf evlenmiş olmak için evlenmek yerine seni gerçekten saran biriyle olman daha değerli ❤️ Nikah şahidi de bulunur merak etme ama önce kalbin “tamam” desin 💍✨
Cevap
0Cevap
Anlık bazen evlilik yokluyor Eylül evlen diyorum sonra ya bir yürü git erkeğin çilesini mi çekeceksin bu yaşında diyip kendimi susturuyorum
Ya evlilik gibi bir düşüncem yok aslında annem ben seni nasıl vericem veremem diyor :D
Gönlüme göre olursa evlenirim yoksa yok
Ben çoktan vazgeçtim ki birincisi güzel biri değilim bence ikincisi evlensem sanırım mutsuz olurum
Evlenme fikri çok endişeli hissettiriyor. Birini gerçekten çok sevmek gerekir o stresi aşmak için.
ben vazgeçtim bile
Ben daha vazgeçmedim küçüğüm daha umut var smmdnd
Daha yaşım var sana iyi şanslar shsjdkd
Aynı durumlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar