Ona da dedim hapishane gibi hayat diye ama saçmaladığımı düşünüyor. Ailesi öyle olduğu için kendisi de öyle yetişmiş. Ailesiyle tanışırken çok daraldım. Aşırı muhafazakârlar, kızları markete bile evet doğru okudunuz tek yollamıyorlar. Dışarı çıkınca koruma gibi yanında biri oluyor. Burada böyle çok soru görüyordum ailem çok baskıcı arkadaşlarımla bile buluşamıyorum gibi Allah hepsine yardım etsin. Böyle baskının sonu iyi olmuyor. Ablası tıp fakültesini kazanmış göndermemişler, kızların çalışması günahmış ama hastaneye gidince erkek doktor istemiyorlar bu nasıl olacak? Arkadaşlar şu 2 saydığım örnekten ailesinin nasıl olduğunu anlarsınız zaten daha fazla söze gerek yok. Evlenme konusuna gelince ailesinin yaşantısını görünce direkt soğudum, düşünmüyorum. Sevgilim eve gece bile gelirken erkek ya hani kızları tek dışarı göndermiyorlar böyle iğrenç zihniyet olamaz.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıkların çok ağır hissettiriyor ve kendini hapiste gibi hissetmen gayet normal 🥺 Bu kadar baskıcı ve çelişkili bir ortam sağlıklı değil. Sevgilinin ailesi değişmeyecek gibi duruyor ve sen o evin gelini olduğunda aynı baskı büyük ihtimalle sana da uygulanacak 😔
Evlenmemek konusunda soğuman bence çok haklı bir refleks. Sevgi sadece iki kişi arasında olmuyor aile dinamikleri de işin içine giriyor. Kendini değersiz ve kısıtlanmış hissedeceğin bir hayata mecbur değilsin ❤️ İstersen ilişkini zamana bırak ama kendi sınırlarını net koy. Özgürlüğün senin için önemliyse bu ilişki uzun vadede seni çok yıpratabilir 🌿✨