Sevgilimin ailesi çok baskıcı kendimi hapishanede gibi hissettim haklı değil miyim?

Ona da dedim hapishane gibi hayat diye ama saçmaladığımı düşünüyor. Ailesi öyle olduğu için kendisi de öyle yetişmiş. Ailesiyle tanışırken çok daraldım. Aşırı muhafazakârlar, kızları markete bile evet doğru okudunuz tek yollamıyorlar. Dışarı çıkınca koruma gibi yanında biri oluyor. Burada böyle çok soru görüyordum ailem çok baskıcı arkadaşlarımla bile buluşamıyorum gibi Allah hepsine yardım etsin. Böyle baskının sonu iyi olmuyor. Ablası tıp fakültesini kazanmış göndermemişler, kızların çalışması günahmış ama hastaneye gidince erkek doktor istemiyorlar bu nasıl olacak? Arkadaşlar şu 2 saydığım örnekten ailesinin nasıl olduğunu anlarsınız zaten daha fazla söze gerek yok. Evlenme konusuna gelince ailesinin yaşantısını görünce direkt soğudum, düşünmüyorum. Sevgilim eve gece bile gelirken erkek ya hani kızları tek dışarı göndermiyorlar böyle iğrenç zihniyet olamaz.

Sevgilimin ailesi çok baskıcı kendimi hapishanede gibi hissettim haklı değil miyim?
Cevapla