Çocuk esirgeme kurumunda iken eşime çok benzeyen bir hemşire vardı, ona sarılmak istedim ama yanlış anlar diye sarılmadım zaten kurumda son günümdü, çıkışımı imzaladı ben de gittim
2 ay
Bence iletişim kurmaya çalışıp, tanışıp bu durumu kendisine de izah edebilirsin.
Kadınsın veya Şehit hanımısın diye bunları yapamazsın, ayıp, günah diyecek halimiz yok herhalde... Sonuçta sen de bizim gibi bir insansın... Senin de duygusal ihtiyaçların var... Yeni bir yola girmen ve yeni bir yuva kurman asla eşine ihanet ettiğin anlamına gelmez!
Ben o hemşireyle iletişim kuramam yetimhanede dedikodu çabuk yayılıyor olan o hemşire çocuğa olur ayrıca eşime benziyosun desem yanlış anlar buna da gerek yok diyecek bir şey yok umarım çok mutlu olur düşünsene bir şehide benziyosun ve o şehidin eşi de kurum da sana denk geliyor çok saçma
İnan ki çok gereksiz ÖNYARGILARIN var, öncelikle bunlardan yani olumsuz bakış açılarından sıyrılmalısın. Erkek adam kendini ve ilişkisini neden herkese anlatıp cümle alemin ağzına sakız etsin? Bunun için psikolojik sorunlarının olması gerek.
Temelinde YALAN olan bir ilişkinin üzerine kat çıkmaya çalışırsan hiç şüphe yok ki o ilişki en ufak bir sarsıntıda dağılmaya mahkumdur. Ama her şeye şeffaf biçimde başlayıp DOĞRULARIN üzerine inşa edersen, her şeyi tüm gerçekleriyle aktarırsan o ilişki hiç bir fırtınadan zarar görmez. Çünkü birbirinizi zaten öyle tanımış ve o şekilde kabul etmişsiniz👍
Biraz çaba... Biraz cesaret... Biraz girişim👍
Eşinin acısını bu kadar derinden hissetmen çok normal 💔 Uzun süreli yas yaşayan birçok kişi tanıdık bir yüz görünce böyle güçlü bir sarılma isteği duyuyor. Bu hemşire aslında kalbindeki sevgiye ve özleme dokundu 🕊️
Böyle anlarda önce derin nefes alıp duygunu fark etmeye çalış. Gerekirse güvenilir birine ya da terapiste açıl. Kendini suçlama bu senin sevme kapasitenin göstergesi ❤️🩹✨
Cevap
2Cevap
İstek var mı
Hay senin
Allah sabırlar versin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?