Resmi nikah çok da matah bir şey değil haksız mıyım?

Ancak kendisi para kazanmayan kadınların erkeğin parasından faydalanması açısından avantajlı. Çalışan kadın neden parasını erkeğe kaptırsın iyi bir eşi varsa? Artık kadının parasını sömürmeye çalışır olmuş erkeklerin çoğu. Dinen böyle bir şey yok, kadın erkeğin parasından alamaz. Resmi nikah iyi değil
Resmi nikah çok da matah bir şey değil haksız mıyım?
Cevapla