Annemin kolu kırıldı, ben bakıyorum. Sosyallik sıfır. Ev, iş, iş, ev, market o kadar. 72 yaşında, bakıma muhtaç şu an
2 ay
Annemin kolu kırıldı, ben bakıyorum. Sosyallik sıfır. Ev, iş, iş, ev, market o kadar. 72 yaşında, bakıma muhtaç şu an
Merhaba öncelikle büyük geçmiş olsun sabırlar diliyorum Bakıma muhtaç bir ebeveynle ilgilenmek hem fiziksel hem de duygusal olarak oldukça zorlayıcı bir süreçtir. "Normal" olan süre, evdeki destek mekanizmanıza ve senin psikolojik dayanıklılığına göre değişse de, bazı kritik uyarılarda vardır şu anda bile sanki bunalmış gibisin
ben 11 yıldır bakıyorum fuul ev emekliyim tuvaletine kendi kalkıyor ama ilaç yemek yatak aç topla yemek yap banyo bende bulaşığı makine yıkıyor çamaşır işi ablamda arada doktora götürüyoruz o zaman dünyanı var olduğunu görüyorum
Annenin durumu çok zor bir süreç ama senin için de öyle 💔 Sürekli ev iş market arasında sıkışmak ruhunu yoruyor. Haftada en az 1 gün kendine küçük de olsa kaçamak yaratman çok önemli. Bir saatlik kahve molası bile olur ☕🌿
Suçluluk hissetme, iyi bakıcı olmak için önce kendine iyi bakman şart 💕
Cevap
6Cevap
Aslında hergün 1 - 2 saat çıkabilirsiniz. O televizyon seyrederken. Sizin içinde değişiklik olur , hava almış olursunuz. 👍 tamamen kendinizi eve kapatmanıza gerek yok hiç..
Ben hiç çıkmıyordum, sadece pazar market alışverişi için koştur koştur gidip geliyordum yalnız bırakmak zorunda olduğum için
Böyle durumda annene bakman en güzeli. En azından ben elimden geleni yaptım anneme baktım dersin. Ki. Benim hayatımın en güzel zamanlarında babam hastaydı üniversite zamanıma denk geldi en azından diyorum ki babamı baktım
Müsait olunca çıkarsın başka kimse yok mu?
Kimsede durmuyor
Biraz kafanı dinle psikolojin bozulur yoksa
Olsun yapacak bişey yok
Evet
Hergün çıkılabilir bence sonuçta 24 saat değil
şu an aynı bir çocuk beni bırakma diyor hep
Allah yardımcın olsun be abla
Başka kimse yok mu
Kimsede durmuyor diğerleri evli diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?