Bıktım ya sürekli birilerine hesap vermekten bi kere ben sorumluluk alabilecek bi yaştayım üstelik benden 3 yaş küçük erkek kardeşim var ona serbestler bana böyleler
2 ay
Bıktım ya sürekli birilerine hesap vermekten bi kere ben sorumluluk alabilecek bi yaştayım üstelik benden 3 yaş küçük erkek kardeşim var ona serbestler bana böyleler
Cevap
3Cevap
bu kavramsal sorun toplumda
kendi ekonomik düzenini kur
Okuyorum okulu bırakıcam işe girip ayrı eve çıkıcam da daha bi kaç ay var ben özel hayatımla ilgili hesap vermek ya da izin istemek istemiyorum ya
sana bakışları senin kötü kız olman dimi? o kelimeyi ifade etmeyeyim
erkek kardeşinin hayatında olanlar da öyle o zaman. Peki o kızı nasıl kabul ediyorlar? kardeşin seviyor diyebilirler. Sen de seversin seni de severler. De ki o bir kız ile evlendiğinde o o.. dan olan çocuklara torun diyip onur duyacaksınız ya benim sevdiğim adam eşim olur benim de çocuğumu severler, siz de seversiniz
Ama düzen kur abim
Ya abi 17 yaşında ki kardeşim eve bazen 1,2 de gelir laf etmezler adam o yaşta bi sürü kızla takılır laf yok hatta cinselik yaşıyor belli bi kaç ay önce bi şeyler bulmuştum odasında tabi onun hayatı ben bi şey ddmiyorum ben ayrım yapmalarına kızıyom bi makaj yapsam kime süsleniyon telefonda biri ile konuşsam kimle konuşuyon sevgilim var tamam da bu beni bağlar onunla bi şey yasam da beni bağlar ailemi bağlamaz sanki kendi gençlikleri çok mu düzgün hayır öyle olup nasum bekliciliği yapmları beni sinir ediyor ve ben kimseyle bi şey de yaşamadım hatta böyle yaptıkları için insan indına yapası geliyor biraz uzun oldu kusura bakma ama en net böyle anlatırdım galiba
Tamamdır :)
Attım
İs bul çalış çık evden
O sürece kadar yine ailemi çekicem bide üni okuyorum onda da babam gram destek olmuyor benden küçük erkek kardeşimi besler anca bende zorlanarak niye okuyayım zaten bölüöü sevmiyom bırakıcam ayrı eve çıkıcam
21 yaşındayım banada öyleler erkek kardeşlerim küçük ama istediklerini yapıyorlar
Bıktım valla bu durumdan ya bunalıyorum hayır fark ne ya ne bu erkek çoçuk sevdası
Gıcık oluyorum bu duruma tek suçum kadın olmamamı onlar küçük ve rahatlar
Valla ben kafama göre takılıcam insanda heves bırakmadılar ne okuma hevesim kaldı ne yaşama
Bende okulu bırakma aşamasına geldim özgür olmak istiyorum
Valla okumak boş canım bide böyle ailelerde yetişince zaten psikoloji çökük bide okul gitmiyor
Ailem tüm psikolojimi bozuyor canım napıcam bilmiyorum
Maalesef öyle ler yetişkinsin senin hayatın sonuçta ben erkeğim 27 yaşındayım köyden bir kızla zoraki evlendirmek istiyor lar
Demekki çok hovarda sın inşallah evlenirsin
Bi aşamadılar ki şu şeyi evlenme ya sonu zaten boşanma olur hayatını yaşa
İstanbul da yaşıyorum 2 haftalık yıllık izine geldim ailecek köye yengem sürekli pres yapıyor evlendirmek için kızın ailesi zaten aşiret kızı misafirliğe çağrıyor utanıyorum
Gerçekten ciddi ve zor bir durum bu
Oo başını yakma ve topuktan yeme garantili ahmet düşme
Vallahi öyle abileri ni görsen sanki cezaevinden çıkmış yengem de kıza gaz veriyor ben İstanbul da büyüdüm o köyde büyüdü olmaz diyorum evliliğe hazır değilim diyorum ailesine demiş yiğenim de beğenmiş babası denmiş bak Nevin kızım senin hayrına bir şey demiyorum her şey usulü ne göre olsun demiş
Oo direk seni pazarlamış kadın zorla evlilik mi olur ya hiç bulaşma köylü şehirli farkı zaten çok olur yermek için demiyom tabide kültür önemli davul bile dengi dengine
Cidden öyle topuktan yeme garanti li gençsin daha evlenmek istemiyor sun ama bu iş ciddi ve sıkıntılı ve bu durumdan kurtulma ihtimali ni düşünmüyorum
Aynen aynen iyi özetledin yaşadıklarımı annem de yengemden yana kıza instagram ı mı mı bile vermiş dışarıda görseler vururlar ben istemiyorum yenge diyorum o sen utandım mı yengem Başak iyi kızdır diyor
Hemen kaç sen yoksa geçemiş olsun
Hiç istemediğin bir durumun içerisindeyim seni çok iyi anlıyorum birde İstanbul da yaşıyorsun sporcusun flort çok ediyorsundur ama senin gibi erkekler kızları üzeceğine bende evlendirilmesinden yanayım umarım bu evlilik olur
Kaçabilisem köy yeri şuanki odamın kapı kolu bozuk içeriden açılmıyor bizde araba yok
Harbiden geçmiş olsun düğüne kadar kal işte orada kaçmayın şu evlilikten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini kısıtlanmış hissetmen çok normal, hele kardeşine daha serbest davranıyorlarsa bu oldukça yaralayıcı olur 🥺✨
Ailenle sakin bir anda konuşup “Artık 20 yaşındayım, kendi kararlarımın sorumluluğunu almak istiyorum” demen önemli. Suçlar gibi değil de duygularını anlatırsan daha etkili olur 💬💕
Onlara güven verecek küçük adımlar da atabilirsin. Saatinde dönmek, haber vermek, sözünde durmak özgürlüğünü artırmana yardımcı olur. Zamana yay, inatlaşmak yerine kararlı ve sakin kal. Unutma değerli olan sensin ve sınır koymak en doğal hakkın 🌿💚