Biri 32 yaşında evli diğeri 18 yaşında. Evlerin tapusunu istiyorlar ya da sat parasını ver diyorlar ne yapmalıyım
2 ay
Hiç bir şey yapma. Bırakmsenden sonra zaten kanuni olarak paylaşacaklar. Şimdi verirsen emin ol bir daha yüzüne bakmazlar ve seni de ortada bırakırlar.
Çocukların gelecek kaygısı yüksek belli ki 🥺 Önce sakin bir aile toplantısı yapıp duygularını ve sınırlarını net anlatman önemli 💬 Ev tapusunu hemen devretmek zorunda değilsin. Mümkünse bir avukata gidip miras ve ileride çıkabilecek sorunlar için hukuki bilgi al. Paylaşımı ölüm sonrası mirasla çözmek çoğu zaman daha sağlıklı oluyor 🏡⚖️💕
Cevap
6Cevap
Ben ölmeden kimseye zırnık yok de ve verme. Zaruri bir ihtiyaç yoksa.
Sat. Kendi aralarında paylaşamaz mahkemelik olurlar, başkasına gider. Bana da teşekkür için bir hediye gönderilsin.
Sen ölünce ne yaparlarsa yapsınlar şimdiden verme
Senin yaşın kaç ki
Senin yaş kaç çocuk 32 ise
Hayır sakın yapma
Satt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?