İnsanlar nasıl her gün dışarılarda eğleniyorlar?

Bazen insanların hayatlarını görüyorum ve o kadar çok eğleniyorlar ki hayatta. Bu kadar zaman nasıl ayırıyorlar. Her gece parti her gün bir buluşma. İş hayatları yok mu, ya da okulları. Hadi diyelim olmasa bile sırf iyi bir işim olsun diye bir yerlerini yırtarak çalışmıyorlar da. Nasıl geçiniyorlar nasıl iş buluyorlar, buldular diyelim kariyerleri üzerine çalışmadan nasıl yükseliyorlar. Her gün oturuyorum eşek gibi çalışıyorum, çalışmadığım senaryoda zaten işsiz falan kalırım. Ne yaparsam yapayım iki türlü de öyle bir hayatım olamıyor

İnsanlar nasıl her gün dışarılarda eğleniyorlar?
Cevapla