Ateistten Allah’a sığınmaya geçiş normal mi, Kur’an’daki kadın hükümleri kafamı neden bu kadar karıştırıyor?

Arkadaşlar ben ateisttim ama yaşadığım bazı kötü şeylerden dolayı Allah’a yaklaşmaya karar verdim Kur’an’da yazılan birçok şeye katılmıyor olmamla birlikte seccadede Allah’a dua etmek bana çok iyi geldi benim hiç kimsem yok annem babam arkadaşım hiç kimsem yok evliyim ama yalnız hissediyorum bazen sanki Allah bana her ne kadar inanmasam bile bir şekilde varlığını hissettiriyor gibi hissediyorum yani sanki bir güç bir dayanak varmış gibi hissediyorum ve bu bana çok iyi geldi ben anneme ve babama sarılamıyorum canım yandığı zaman koşup gidecek annem ve babam yok ben de canım yandığı zaman seccadeyi yere serip ona sarılıyorum bu bana çok iyi geldi ama o kadar karışık hissediyorum ki Kur’an’da yazılan kadınlar için olan birçok şey bana çok aykırı ve doğru gelmiyor mesela kadınlara miras hakkının 3’te birinin verilmesi filan Nisa Suresi’nde kadının erkeğe karşı geldiği zaman dövünmesi falan bana çok aykırı geliyor Kur’an okudum bunlar aykırı geliyor bana fakat neden bilmiyorum ama Allah’a inanmak iyi geliyor kafam çok karışık…

Ateistten Allah’a sığınmaya geçiş normal mi, Kur’an’daki kadın hükümleri kafamı neden bu kadar karıştırıyor?
Cevapla