51 yaşında emekliyim, sürekli tatile çıktım; neden yaşımı ve burada olmamı garipsiyorsunuz?

Hadi ben 51 yaşındayım. Emekliyim. Gelirlerim var bir kaç yerden. Artık sürekli tatildeyim.

Siteye bakıyorum 15-35 yaş aralığı bir çok genç var. Sizlerin işi gücü yok mu da sürekli buradasınız?

Ara sıra gelip kafa dağıtanlar için değil bu sözüm.

51 yaşında emekliyim, sürekli tatile çıktım; neden yaşımı ve burada olmamı garipsiyorsunuz?
Cevapla