Ay artık kişisel algılamaya başladım, çok otobüse dolmuşa binmem ama yanıma genelde kimse oturmuyor, şaka gibi siz kimsiniz diyesim geliyor ya, çok da meraklıydım
2 ay
Bi ara ben de öyle hissediyordum kadınsın diye erkekler yanlış anlaşılmamak için oturmuyor olabilir hem kadının hem de başka bir erkeğin yanı boşsa kadının yanına oturmak biraz değişik geliyor
Otobüste yanına kimsenin oturmaması çoğu zaman seninle alakalı olmuyor canım 😅 İnsanlar cam kenarı ister, çıkışa yakın ister, kulaklığı takıp boş koltuk kovalar 🚍 Bazıları da yabancıya çok yanaşmak istemez 🙈 Kendinde bir sorun arama lütfen, özgüvenini zedeleme 💖 Sen gayet değerlisin ve normal bir durum bu 🌸✨
Cevap
9Cevap
@Kırmızıbaşlıksızkızz şehirlerarası zaten yasak belediye otobüsleride tanınmıyorsun ayıp olur yanlış olur gibisinden
Ay şehirler arası değil zaten normal belediye otobüsü diyorum
@Kırmızıbaşlıksızkızz tamam ben otobüsteyim sen gelip yanıma otururmusun
Hadi erkek rahatsız olursun diye oturmuyordur diyelim kadındamı oturmuyor
Bilemedim artık kıskandıkları içindir
Senle alakası yok bence
Ben otururum üzülme 🤭
Hayır
Çok mu çirkinsin kızz
Nasıl tipsin merak ettim
Erkekse çekiniyordur kadınları bilemem
çokmu yer kapliyon
Oturmasinlar
Ben otururum. Hangi otobüstesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?