Otobüste kimse yanıma oturmuyor, sizce neden böyle oluyor acaba?

Ay artık kişisel algılamaya başladım, çok otobüse dolmuşa binmem ama yanıma genelde kimse oturmuyor, şaka gibi siz kimsiniz diyesim geliyor ya, çok da meraklıydım
Otobüste kimse yanıma oturmuyor, sizce neden böyle oluyor acaba?
Cevapla