Bir laf çıkmış gençliğini yaşa, gençliğini yaşa dedikleri de club barlarda takılmak, her gün farklı erkeklerle date'e çıkıp önüne gelenle yatmak, evlenmeyeceğim adamla niye konuşayım diyorum, kanka saçmalama gençsin git takıl bir sürü erkekle diyorlar, ben bunu doğru bulmuyorum, istemiyorum. Ayrıca hemen bu sene evleneceğim de demiyorum, seneye üniversiteden mezun olacağım, o zamana kadar beklerim yani acelem yok. 30 yaşımdan sonra evlenmek de istemiyorum, gençken sevilmeyeceksem hiç olmasın. Biriyle konuşsam bile evlilik düşünen yok, olsa da belki onunla olmayacak, 1-2 yıl biriyle zaman kaybı yaşamayacağım da belli olmuyor. Şimdi tanışsam zaten anca 22'yi beklemek zorunda olacağım. Bu yaşta bulamazsam hiç bulamam yani 27-28'e kadar mı beklemek zorundayım
Öyle bir adamla evlenirsin ki yine gezersin çocuk da yapmazsınız ya da geç yaparsınız ya da hemen yapar 3 kişi gezersiniz. Kime ne abim? Doğru adam bulmak mesele, doğru kadın olmak mesele
02 Yorumla
Soran2 ayDoğru adam yok işte
Yapay Zeka Cevapladı
Genç yaşta evlenmek istemen çok doğal ve saygı duyulması gereken bir istek 💕 Toplumda “gençliğini yaşa” kalıbı çoğu zaman tek tip bir hayatı dayatıyor ama herkesin gençliği kendi seçimiyle değerli olur 🌿
Burada önemli olan ne zaman evleneceğin değil ne kadar tanıyıp emin olduğun. Kendini de hayallerini de yok saymadan dengeli ilerlersen hem kalbini hem geleceğini korursun 🫶✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 2 ayerken çünkü
01 Yorumla
Soran2 ayNesi erken herkes 30dan sonra mı evlenmek zorunda
- Aile & Toplum konusunda 566 cevap paylaştı.
2 ayAynı fikirdeyim şahsen yakın çevrem beni pek yargılamıyor fakat hayat geçirip görmüş insanlar çok erken filan diyor pek takmıyorum
01 Yorumla
Soran2 ayReşit olmuşuz üreyebilecek yaştayiz sanki ergen çocukmusuz gibi erken diyip duruyolar zaten birini ne ara bulucaksin da evlilik aşamasına geliceksin en az 3 yıl
Bir erkeğin bana gençliğimi kendi kendime yaşadığımdan daha iyi yaşatacağını ayak bağı olmayacağını düşünsem evlenirdim ama...
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 457 cevap paylaştı. Sende özenti var herhalde? Erken yaşta evlenip boşanmak zorunda kalacaksın gibi hissediyorum
02 Yorumla
Soran2 ay30 dan sonra evlenenler çok mutlu zaten demi kanka, üreyebilecek yastayım nesi erken gören de 13 yaşındayım sanacak zaten mezun olduktan sonra birini bulsam en az 3 yıl bekliycem
2 ayKızlar gençliginizi eşinizle yaşayın gelmiş 40 yaşına kızlara gençliginizi yaşayın diyor karttorş
037 Yorumla
Soran2 ayCidden ya sinir oluyorum
- 2 ay
Eyer imkanın varsa erken evlen 30 zuna geldiğinde çocuklar büyümüş olur gençligini daha iyi yaşarsın
Soran2 ayYok işte hiçbir erkek evlilik düşünmüyor
- 2 ay
Eş dost akraba çocukları yokmu birde sen açıkmı kapalı birimisin
- 2 ay
Maddi durumun nasıl
Soran2 ayHayır yok iki kere köyde görücü gelmişti annem de gülüp dalga geçmişti o çocuk daha diye ondan sonra da çıkmadı biri, açığım
- 2 ay
Şuanki erkekler maddiyat ve güvensizlikten evlenmek istemiyor köyde yaşıyorsun sanırım orada bulman daha kolay olur veya dini hassasiyeti olan zinayapmaktan çekinen hafız gibi gençleri bulmaya çalış
Soran2 ayKöyde yaşamıyorum İstanbuldayim. Maddi gücü iyi olan erkekler hergün başka karıyla yatıyor konunun maddiyatla alakası yok
- 2 ay
Senin madi durumunu sormuştum maddi durumu iyi olan zaten evlenmiyor eyer senin maddi durumun varsa evlenecegin erkegin durumu pakyoksa yardımcı olup evlenebilirsin dedim
- 2 ay
şu an yaşın kaç
- 2 ay
Okuyor veya çalışıyormusun
Soran2 ay20 okuyorum
- 2 ay
Okuduğun içinde biraz evlilik zor olur Allah hayırlı bir eşi karşına en kısa zamanda çıkarsın diyelim bu cuma gününün hürmetine
Soran2 aySeneye bitiyor
Soran2 ayOkumamla ne alakası var hep bahane bunlar
- 2 ay
Niye bahane bugün biri karşına çıksa evlenelim dese hemen evlenirmisin hayır okulum bitsin dersin veya ailen der
- 2 ay
Tamam düzgün biri denk gelirse seneye nikah veya senden biraz yaşça büyük bşriylede evlenebilirsin yaşıtların pek evlenmiyor maalesef
Soran2 ayOkulum seneye bitiyor 1 sene bekleyemez mi o kadar da
Soran2 ayBenden büyükler de evde kaldığı için sevmese de laf olsun diye evlenmek istiyor
- 2 ay
Eee neyapmayı düşünüyorsun okulda kafa dengi biri yokmu gel beni kaçır diyecegin😁
Soran2 aySaçmalama o kadar da değil, yok zaten olsa burada bunu sormazdım
- 2 ay
Bişi dikkatimi çekti sende biraz dik başlılık erkegi yönetme benim isteklerim daha çok önemli dergibi duruyorsun konuşma tarzın bunları gösteriyor yanılıyormuyum
Soran2 ayHayır alakası yok sadece sabrım tükendi
- 2 ay
İşte buyaşta böyle sabırsız isen iyi degil şöyle yap bir kaç kişiyle yazış konuşma tarzları usluplarını davranışlarını degerlendirerek ele evlilik hakkındaki düşüncelerimi sor yani aklıma bunlar geliyor
- 2 ay
Benim çevremde kimse yokki önereyim kime desem evlenmem diyor
Soran2 ayBir sürü kişiyle konuştum zaten hiçbiri beni istemiyor bu yüzden acele edesim geliyor kimse benimle evlenmeyecek ortada kalıcam diye
- 2 ay
Oooo sen bu piskolijiden hemen hemen kurtul 40 na gelmişler duruyor şunu unutma evde kaldım deyip yanlış insana kapılma 25 kadar süren var ondansonra bu psikolojiye gir
- 2 ay
Birde dış görünüşün nasıl seni yadırgama veya sorgulamak için sormuyorum
Soran2 ayOrta tipliyim işte
- 2 ay
Rabbim bahtını açık etsin yardımcı olabileceğim bir konu varsa herzaman yazabilirsin yardımcı olmaya çalışırım
Soran2 ayInşallah sağol
Soran2 ayİlk beni isteyenle evlenirim başkası istemeyeceği için
Soran2 ay25ten sonra asıl hiç kimse bulamaz, o yaşta biriyle tanışcam da o aşamaya gelecek de yine 30dan önce olmaz
- 2 ay
😁😁😁 Neyseki evlenmeyi düşünmüyorum düşünseydim çiçegi mi çıkılatamı alır gelirdim
- 2 ay
Sen kaç kardeşsin nerelisin
Soran2 ayAbi gel benle evlen demedim zaten
- 2 ay
Sen şakada kaldıramıyorsun hayatı bukadar ciddileştirme bende meraklı degilim evlenmeye
Gizli Üye(30-35)2 ayİyi de sen evleniyorsun seni yargılayanlar mı evleniyor? Hayır. E neden onlar senin yerine evleniyor gibi takıyorsun sözlerini?
046 Yorumla
Soran2 ayDaha çocuksun diyolar saçma ve sinir bozucu , annem lisedeyken de kimseyle konuşma diyordu şimdi üniversiteden mezun olucam hâlâ biriyle konuşma erken diyor 30 yaşımdan sonra konuş diyecek herhalde
Cevap sahibi2 ayKızlar afedersiniz ama 24 ünüzden sonra yaşlanmaya başlıyorsunuz, sonra da sizi kimse almak istemez zaten.
Soran2 ayEe kanka ben de senin dediğini diyorum ya sen niye bana cikisiyorsun, ayrıca erkekler 18den sonra saçı dökülüyor yaşlanıyor havaya girme
Cevap sahibi2 ayYoo doğru söylüyorsun fakat saç dökülmesinin çözümü var neticede, ya ektirie ya protez takar hemen genç gözükür.
Yaşlılığın yaş almanin bir çözümü yok onu diyorum.
Aynı şeyi diyorsak o zaman kendi bildiğini yaşa derim.
Soran2 ayBoş durup dururken erkekleri yüceltmeye çalışma bizde botoks estetik ile gençleşiyoruz
Cevap sahibi2 ayE tamam o zaman 30 yaşında evlen napim
Soran2 ayBen ne diyom sen ne diyon
Cevap sahibi2 ayHangi bölüm mezunusun?
Soran2 aySağlık
Cevap sahibi2 ayVay harika, ben de patoloji mezunuydum, şu an üniversitede memurum, yazar mısın bana acaba?
Soran2 ayHayır
Cevap sahibi2 ayEvlenemezsin bu kafayla sen. Sonra ağla evinde. Evde kalırsın böyle devam.
Soran2 ayHayır senin gibi erkeklere kanmiyorum aynı böyle tanışmak isteyen oluyor şans veriyorum yirmi dört saat geçmeden mesajıma bakmayı bırakıyolar umut verip yarı yolda bırakıyolar yemiyorum artik
Cevap sahibi2 ayKeşke ben de sürekli mesajima bakan birisi olsa diyorum ama yok işte.
Soran2 ayAynen aynen çok duyduk bu lafları
Cevap sahibi2 ayMuhtemelen sen ya güzel değilsin ya da fiziğin kötü yoksa bir erkek mesajina bakmiyorsa sqlaktır.
Soran2 ayTipim ortalama fiziğim de iyi, dün yüz yüze bir erkek tanışmak istedi sans verdim olur dedim yüz yüze konuştuktan sonra Instagrami istedi, eve geçtikten sonra instadan yazdı normal konuşuyorduk , napiyosun yazdi dizi izliyodum sen napiyorsn dedim o mesaja 2 gündür dönmedi aktif olduğu halde bakmiyo storyme bakıyor mesaja bakmıyor, çocuğu kabul ettigimle ortada kaldım öyle
Cevap sahibi2 ayMuhtemelen çocuk seni kullanmak istedi, ve konuştuğu kişiler arasında bilmem kaçıncı kişisin ki artık mesajina bakmiyor, yoksa tek konuştuğu sen olsaydın sana yazardı.
Böyle insanları nasıl buluyorsunuz anlamıyorum.
Soran2 ayBen bulmuyorum kendi konuşmak istedi yanıma geldi, tanışabilir miyiz derken bile sesi titriyordu utanıyordu güvenini kırmamak için olur dedim. Kullanamayacagini söyledim zaten yüz yüze bildiği halde neden instadan da yaziyo
Cevap sahibi2 ayNeyi kullanamayacağını söyledin?
Soran2 ayBasbayağı açık açık başka bir amacın varsa kalk git yanımdan dedim
Cevap sahibi2 ayHa anladım, yaşın kaç ve neden evlenmeyi istiyorsun mesela?
Soran2 ay20 yaşındayım bir sebebi olması mi lazim
Cevap sahibi2 ayYani şöyle ben de istiyorum mesela, fakat hayatimdaki insanla artık bişeyler yaşamayı istediğim için isterim bir yuva kurmak ve mutlu olmak için isterim. Benim de yaşım 29 bu arada , üniversitede memurum.
Soran2 ayBende onun için istiyorum ama heves kalmadı
Cevap sahibi2 ayKurunun yanında yaşı da yakmamalısın, hayat kısa.
Soran2 ayHer birine şans verdiğimde misliyle pişman ettiler valla
Cevap sahibi2 ayBana da yalan söyleyen oluyordu, fakat ben yine de bu kişi de yalan soyleyecek o zaman demiyorum. Her insanı olduğu gibi kabul ediyorum ön yargısız. Öyle yaparsam da her zaman kaybeden olurum, yani üzülürsün.
Soran2 ayHer birini kabul edip olmayınca duygusal olarak hasar alıyorum benim için basit bir şey değil o kadar yıprandım ki bişey olmayacaksa kimse girmesin hayatıma, tek başıma yaşamayi da kabullenirim. Sürekli olucak gibi olup olmamasi can acitiyo
Cevap sahibi2 ayYa şöyle sen o insanin sana devaminda yazıp seninle ilgilenebileceğini aslında realde buluştuğun zaman anlayabilirsin, sosyal medyadan yazışarak bir yere kadar. Kimse o kadar da sabırlı değil ( eğer konuştuklarının çoğu sosyal medyadansa diye diyorum)
Bunu da anlarsın insan gözleriyle her şeyi anlatır bence, bu kadar da melankoliye bağlamamalısın.
Soran2 ayYüz yüze de aynı sosyal medyada aynı bende
Cevap sahibi2 ayBu yanlış ya işte, sosyal medya insanı çok yanıltır emin ol, yanıltır dediğim şu, güvenilmez kimse demiyorum sadece yazılan bir yazıyı hnagi duyguyu ifade eder bilemezsin
Soran2 ayYüz yüze de olmuyor bence sorun bende diye düşünüyorum diğer kızlar gayet seviliyor peşinden koşuluyor
Cevap sahibi2 ayİlgi mi göstermiyorsun? Ya da gülümsemiyor musun hiç?
Soran2 ayGösteriyorum gayette hep tanışmak isteyip bir gün geçmeden ortada bırakıyolar oyuncak gibi
Cevap sahibi2 ayYa muhtemelen senin istediğin kişiler de ağır olgun kişiler değil bad boy mu seviyorsun? Kaç yaşındaydı en büyüğü?
Soran2 ayBenim istediğim kişi yokki benimle tanışmak isteyen kişilerle konuşuyorum özellikle birini secmiyorum en büyüğü 22 falandi
Cevap sahibi2 ayHa öyle mii, ama yine de küçük ya yani sana tanışmak için gelip de bu yaslarda olan birisinjn de ciddi ve düzgün birisi olmasını bekleyemezsin, o yaslarda bir çok erkek tek bir kizda durmaz hele ki bu jenerasyon asla, dolayısıyla hani sen de daha olgun insanlarla tanışmalisin nacizane tavsiyem.
Cevap sahibi2 ayBu arada ailen evlenmene bişey demez mi evlensen?
Soran2 ayO yaşlarda ciddi olmuyolarsa yumurta kapıya dayandıktan sonra evlenilcek kiz yok diye ağlamasınlar, yok öyle bir şey önüne gelen kızla yatcaklar sonra yaş gelince birine kendilerini yamayacaklar
Soran2 ayMezun olduktan sonra isteseler de bir şey diyemezler
Cevap sahibi2 ayHaklı bakış açın var bişey diyemem buna , peki kapalı mısın açık mı acaba?
Soran2 ayAçığım
Cevap sahibi2 ayÇok iyi, peki evleneceğin erkekte neler ararsın mesela olmazsa olmaz dediğin ne var?
Soran2 aybir şey aramiyorum artık
Cevap sahibi2 ayYa yazar mısın bana bi nolur lütfen?
Gizli Üye(25-29)2 ayboş ver sen onları. En iyisini düşünüyorsun.
08 Yorumla
Soran2 ayKimse umursamiyo ama
Cevap sahibi2 ayHayır umursuyor. Ayak yapıyorlar. Düşme
Soran2 ayNe ayak yapması cidden ortamci geniş açık saçık giyinen tüm kızlar evlendi beni de ki yerine koymuyolar
Cevap sahibi2 ayKandırmışlardır diyeceğim ya da ga. Vat bulmuşlardır kendileri gibi
Soran2 ayDaha dün biri benimle yüz yüze tanışmak istedi kırmak istemedim şans verdim iki üç konuştuk instami istedi akşam yazdı sonra bu anda mesajlara bakmayı kesip ortada bıraktı, birde düzgün kız kalmamış bulmak zor diyordu
Cevap sahibi2 ayİnsan bulmak lazım. Kimin ne oldupu belli değil
Soran2 ayBulunmuyo işte
Cevap sahibi2 ayBiraz da şans yaa
2 ayBen 29 um hâla evlenemedim senin yaşlarında talibim çok çıktı kabul etmedim keşke etseydim diyorum şimdide bence bu yaşlarda evlen derim
120 Yorumla
Soran2 ayIşte bende bunun yaşanacağını bildiğim için istiyorum annem falan ne oldu kudurdun mu diyor
- 2 ay
Sen kimseye bakma sonra da kimseyi beğenmiyorsun yaş ilerledikçe daha seçici oluyorsun
Soran2 ayKonuştuğum kimse evlilik düşünmüyor sanki sonsuza dek böyle yalnız kalicam korkusu oluştu, annem diyor ki çocuksun daha git şimdi kimseyle konusma 5-10 sene bekle diyor sinir oluyorum lisedeyken de kimseyle konuşma diyordu şimdi üniversiteden mezun olucam hâlâ diyoe
- 2 ay
Ailen izin vermezse nasıl evlenceksin
Soran2 ay@Alphn3301 olmuyo olsa da zoraki öylesine evlenmek isteyen oluyor çevremde çok gördüm
Soran2 ay@Alphn3301 ee başka türlü nasıl olcak damızlık olarak mı alacak beni
Soran2 ay@Alphn3301 mantık evliliği diye bir şey sadece erkeğe yarar o da artık kız bulamıyordur makul bir kız bulayım da düzenli olarak bana versin diye kızı begenmeden sevmeden evlenir sonra kızın başını yakar gün yüzü göstermez
Soran2 ay@Alphn3301 evet öyle zaten
Soran2 ay@Alphn3301 haz alır ama kadını sevip beğeni duymaz
Soran2 ay@Alphn3301 güzel değilim
Soran2 ay@Alphn3301 değil işte güzel de degilim çirkin de değilim yüzüme bakinca beğenilecek bir tarafım yok
Soran2 ay@Alphn3301 negatif bakmıyorum gerçekten öyle
Bulursun rabbim iyi niyetli insanlarla karşılaştırsın sizii
06 Yorumla
Soran2 ayKimseyle karsilascagimi sanmıyorum daha
Soran2 ayKaybettim çoktan
Soran2 ayBana aynıları denk geliyor
- Aile & Toplum konusunda 851 cevap paylaştı.
2 ayHepsi tamam date ne? Diğerleri haklısın
01 Yorumla
Soran2 ayBuluşma işte
Aile & Toplum konusunda 429 cevap paylaştı. Sen haklısın bunları kim dio
029 Yorumla
Soran2 ayArkadaşlarımı annem akrabalarım
Soran2 ayIşte öyle biri olmak istemiyorum evlenmek isteyince de suçlu çıkıyorum dalga geçiyorlar, sonsuza dek böyle yalnız kalicam korkusu oluştu, annem diyor ki çocuksun daha git şimdi kimseyle konusma 5-10 sene bekle diyor sinir oluyorum lisedeyken de kimseyle konuşma diyordu şimdi üniversiteden mezun olucam hâlâ diyoe
Soran2 ayHayır yok hic
Soran2 ayDüzgün sandığım bütün erkekler rol yapan sapık çıktı abi
Soran2 ayEvet birde ciddi düşünüyorum falan diyordu sürekli
Soran2 ayCinsel ilişkiye girer miydin benle dedi
Soran2 ayTabikide hayır diyip ayrıldım
Soran2 ayOlmadı ya
Soran2 ayEvet öyle erkeklerle işim olmaz
Soran2 ayBiri değil konuştuğum bütün erkeklerin hepsi birebir aynıydı
Soran2 ayYollu kızlarla sırf güzel diye konuşursan olacağı bu
Soran2 ayTamam işte evlenmeden biriyle yatmak istiyormus yollunun teki
Soran2 ayAynen sizde böyle kızların gtunden ayrılmıyorsunuz sonra ağlıyorsunuz
Soran2 ayBöyle kızlara değer verirsen olacağı bu, düzgün kızları da insan yerine koymuyorsunuz
Soran2 ayTamam işte normalde işler ciddiye binince kızlar kaçmıyor, ortamci geniş fhise olanlar iki üç gönül eğlendirip ilgi alıp terk ediyor erkekleri, sizde sırf onlar güzel diye aşık olup değer veriyorsunuz
2 ayYani doğal olması lazım seviyorsa gayet normal
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
2 ayBana da saçma geliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayGüzelsen düşünürüm
02 Yorumla
Soran2 ayDeğilim bb
Cevap sahibi2 ayOk
2 ayBu beyin ile sen üremesen iyi olur
01 Yorumla
Soran2 aySıkıntı ne teyze
Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı. Kim yadırgıyor
03 Yorumla
Soran2 ayArkadaşlarım annem akrabalarım
Soran2 ayHayır ben evlenmek istediğimi söylüyorum gülüp dalga geçiyorlar
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
2 ayErken. Çünkü
01 Yorumla
Soran2 ayKanka hemen yarın evlencem demiyorum birini bulsam zaten anca 2-3 seneye nikah olur. Nesi erken millet bu yaşta buluyor çocuk muyum sanki resit olan herkes evlenebilir
Gizli Üye(18-24)2 ayBende evlilik asla düşünmüyorum
06 Yorumla
Soran2 ayOlabilir senin düşüncen
Cevap sahibi2 ayGüzel olsaydım evlilik düşünürdüm
Soran2 ayBende çirkinim işte bu yaşta bulamazsam hiç evlenmem bakire ölürüm
Cevap sahibi2 ayBoyun kısa mı benim kısada
Soran2 ayEvet kısa
Cevap sahibi2 ayKaç boyun
sus lan orspu
05 Yorumla
Soran2 ayİncel
Soran2 ayBelli incelsin
Soran2 ayBende çirkinim ama senin gibi nefret kusmuyorum
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer