Bir kızın 20 yaşında evlenmek istemesi neden yadırganıyor?

Bir laf çıkmış gençliğini yaşa, gençliğini yaşa dedikleri de club barlarda takılmak, her gün farklı erkeklerle date'e çıkıp önüne gelenle yatmak, evlenmeyeceğim adamla niye konuşayım diyorum, kanka saçmalama gençsin git takıl bir sürü erkekle diyorlar, ben bunu doğru bulmuyorum, istemiyorum. Ayrıca hemen bu sene evleneceğim de demiyorum, seneye üniversiteden mezun olacağım, o zamana kadar beklerim yani acelem yok. 30 yaşımdan sonra evlenmek de istemiyorum, gençken sevilmeyeceksem hiç olmasın. Biriyle konuşsam bile evlilik düşünen yok, olsa da belki onunla olmayacak, 1-2 yıl biriyle zaman kaybı yaşamayacağım da belli olmuyor. Şimdi tanışsam zaten anca 22'yi beklemek zorunda olacağım. Bu yaşta bulamazsam hiç bulamam yani 27-28'e kadar mı beklemek zorundayım

Bir kızın 20 yaşında evlenmek istemesi neden yadırganıyor?
Cevapla