Eşim çok sinirli ve her şeye bağırıyor, bu davranışları psikolojik bir sorun mu yoksa ben mi fazla sakinim?

Sabah çöpleri versin atsın diye çöktü 5. kat asansör olduğu için ben atmıyorum genelde, bu da indirirken dökmüş binanın içinde bağırıyor buraya gel diye bu tepkisi olabilir mi, hastalıklı olduğunun belirtisi mi ya da ben mi çok sakinim ondan mı böyle gelişiyor

Eşim çok sinirli ve her şeye bağırıyor, bu davranışları psikolojik bir sorun mu yoksa ben mi fazla sakinim?
Cevapla