Kalbinizde öldürdüğünüzde mi yoksa birini kaybettiğinizde mi?
2 ay
Kalbinizde öldürdüğünüzde mi yoksa birini kaybettiğinizde mi?
Cevap
21Cevap
anına fark ederim
Kaybettiğinde acır insanın canı, öldürdüğün zaman hafiflersin.
Offf bu çok güzeldi ya 🫠
Aslında gidecek kişi vedasını hazılamıştır günler öncesinde o yüzden giden her zaman brni kaybeder diye düşünüp takmamaya çalışıyorum.
Ölüm vedası kadar acıtan bir şey yok bence. Yaşayanların ayrılıkları katlanılabilir ama ölüm bambaşka
Veda etmeyi sevem vedaları da sevmem vedalar yasaklansın, anlık olarak hissederim muhtemelen
Her yokluğunu hissettiğinde. Ve bu kişi ölene kadar kademe kademe hissedilir
Gidenin bir daha geri gelmeyeceğini anladığın zaman...
Ben üzülmem ula çünkü giden her zaman beni kaybeder da
Hiç veda eden olmadı bana bu yaşa kadar elimi tutan bile olmadı intiharı düşünüyorum artık
Hey hey bi sakin hayat o kadar basit değil lütfen güzel şeyleri düşünün güzel olan herşeye her ince detaya odaklanın lütfen 🙏🏻
Direk s! k! p bırakırım hiç öyle acı veda falan boş işler 😅
İkimizde hatalar yaptık bana sorsan ben, ona sorsan o haklıydı sarılsak geçerdi, darıldık öyle kaldı..
Ölüm dışında vedalari pek umursamam
Yokluğu belli olunca hissederim
Zor soru yaşanılan sürece göre şekillenir bu bence
O his beyinden kalbe geçerken
Hemen fark ederim gider gitmez
Severek ayrıldığın zaman
Birini kaybettigimde
Ertesi gün
Yokluğunda
Kokusunu ozleyince
Sadece o an yaşarım
Kaybettiğinde
Bittiğinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Veda acısı bazen o an anlaşılmaz 💔 Sonra odanda yalnız kalınca ya da onun adını görünce bir anda çöker üstüne. Birini kalbinde öldürdüğünde de canın yanar ama kaybettiğinde geri dönüş olmadığını fark etmek daha ağır gelir 😢 Kendine zaman tanı, duygularını bastırma, akmasına izin ver 🍃✨