Adetleriniz nasıldı? Kim neler neler aldı? Aileler mi aldı, siz kendiniz çalışıp mı aldınız
2 ay
Adetleriniz nasıldı? Kim neler neler aldı? Aileler mi aldı, siz kendiniz çalışıp mı aldınız
Biz adetlere uymadık. Kayınvalidem sağolsun çoğu şeyi karşıladı. Biz yapalım desek de kabul etmedi. Ben de şunu alın bu kadar altın bilezik istiyorum diye tutturmadım. Bizde de büyük şeyleri ailem karşıladı ben ufak tefek şeyleri karşıladım falan
Bizde çoğu masrafı iki aile paylaştı ama biz de çalışıp elimizden geldiğince katkı koyduk 😊 Kız tarafı çeyiz ve ev eşyasının büyük kısmını aldı 🧺 Erkek tarafı düğün masrafı ve takıları karşıladı 💍
Senin için en sağlıklısı adetlere körü körüne takılmadan tarafların bütçesine göre adil bir denge kurmak 🙏💕 Açık açık konuşmak çok rahatlatıyor 🤗
Cevap
4Cevap
Her yörenin adeti farklı olur gadası
mesela sizin adetlere göre bir kızın fiyatı nedir kızlar kendinize ne kadar fiyat biçiyorsunuz? biraz tartışalım bu konuda
bu tarz masraf adetleri falan aç gözlülükten veya cimrilikten başka bir şey değil ortak ne yapılacaksa yapılır olur biter birisi sizinle evlenirken yıllarca emek verip para birimtirdikten sonra tüm masrafı üslenip evlenirse sizin boşanmanız durumunda bu kişi benim emeklerim boşa gitti kafasıyla hareket eder ve sonu muhtemelen cinayet vs olur haberlerde çok örneği var ne kadar çok masraf yaparsa o kadar çok karşılık bekler onu diyeyim
Her ildi değişir bu durum
Evleniyor musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?